• Daniela01

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Maajsi skrev 2011-05-07 21:31:59 följande:
    Åh suck! Så typiskt att en man känner sitter i kassan när man ska köpa ett test.. vill ju inte att någon ska veta riktigt än. Spceciellt inte hon eftersom hon inte är bra på att hålla mun..

Jaja, men mensen har då inte kommit än iaf. spännande å se om de e ett + eller inte..
    Fick du köpt ngt test? :)
  • Daniela01

Jag är oxå kvar, kommer in och läser lite imellanåt :O)

• Daniela01

Vilka fina magbilder Lovika83 *mys*

Jag är oxå kvar och kollar in då och då och håller alla tummar och tår att det kommer välla in en massa pluss nu lagom till sommaren!!!!
    När man läser på listan så är bim rund den 18-29 maj, så jag hoppas att det kommer bli en rekord månad med alla pluss!! Glad

• Daniela01

ops läste nog lite fel på listan, menar givetvis till 18 maj till 13 juni

• Daniela01

jag kikar oxå förbi emellanåt :) och hejar på alla tjejer!!!

är själv nu i v.32 nu (31+2)  (tiden går snabbt efter ett tag)

• Daniela01
    Swn skrev 2011-08-28 10:46:52 följande:
    Kul, snart kommer Januari trådens första bebisar :) tiden går jätte snabbt.

jag väntar fortfarande på mitt plus efter 1 1/2 års försök har vi kanske hittat felet.
    vi går på utredning och nu hade killen lämnat spermieprov och vi fick svar att han har prostatit och ska gå på antibiotika i 4 veckor. så efter det blir vi förhoppningsvis gravida :) hoppas hoppas kanske i september eller november att det tar sig då :)
    tror inte medicinen börjar funka för denna ägglossningen...
    Åh vilka bra nyheter!!!! Heja heja på er Skrattande
  • Daniela01

Nu är jag inne i v.35 (34+3), så jag är några dagar efter dig Glad dagarna känns oändligt långa.. och lite nervöst är det allt inför BF.. 

• Daniela01
    83Lovika skrev 2011-09-01 20:50:24 följande:
    Tänkte meddela er att min tös föddes 25/8-11, ca 3 veckor för tidigt Första trådbebisen kanske?
    Grattis till den lilla sötnosen!! Själv har jag 4v kvar till BF (skönt det hade varit ifall den lill* kom nu) Baby Hur var förlossningen? Hade du mkt förvärkar innan eller kom det snabbt?
  • Daniela01

Vilken liten sötnos!!!! Stort Grattis Lovika!! Nelia är ett jättefint namn. Och vilken dröm förlossning du hade!! Jag har bara fått höra massa skräck-förlossnings historier nu på senaste från familjemedlemmar/kompisar/jobbarkompisar, så det är skönt att få höra om en riktigt bra förlossning Glad

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!