Inlägg från: Babydreamer |Visa alla inlägg
  • Babydreamer

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Vad skönt för er BabyW!! Då är det bara att köra på i vetskap om att ni verkligen har alla förutsättningar att få till en bebis Bra simmare och exakta datum för ÄL, enda pusselbiten som är kvar är ju att rätt simmare ska hitta ägget blir såklart i februari

• Babydreamer

Har fått mensvärk nu så kärringen kommer väl inom ett par timmar :'(

• Babydreamer

Det var mensen :( en enorm våg av besvikelse sköljer över mig.... Tar en liten paus härifrån tills nytt hopp har återvänt till mig...

• Babydreamer

Mensen är ännu inte över och jag känner mig inte särskilt hoppfull inför nästa cykel... Men tänkte kolla om någon av er kan lägga till mig i BIM listan för februari? Kan inte kopiera inlägg via telefonappen... Tror jag har ÄL 30 januari och BIM 16/2.

• Babydreamer

Hej tjejer! Mensen tog slut för några dagar sedan men nu ligger jag däckad i feber :( så jag ger upp hoppet om bebis denna gång oxå, dels är jag ju osäker på när jag har ÄL och dels för att jag inte vet hur länge jag kommer vara sjuk och därmed inte orkar att ha sex...

BabyW: Skönt att det gick bra med sprutan! :) Nu hoppas vi på att det leder till ett starkt plus!

MiAmore: Då hoppas vi att det tog dig denna gång. Håller tummarna för dig! Du förtjänar ett fint plus nu!!!

• Babydreamer

Har inte varit inne här p länge nu men nu har jag läst igenom alla inlägg. Massa grattis till er alla som plussat!

Här har hoppet fortfarande inte infunnit sig om att lyckas i februari... Har ju varit sjuk å då har man ju inte så stor sexlust... Är dock lite orolig för igår började jag blöda precis som en väldigt sparsam mens och det har fortsatt idag :s ringde till gyn som sa att det troligtvis var ÄL eller graviditet... Vet inte vad jag ska tro.... Graviditet tror jag definitivt inte för vi har bara haft sex i torsdags så det känns ju inte särskilt troligt... Har aldrig tidigare haft någon form av blödning vid ÄL heller, samt att jag inte vet exakt när jag har ÄL... Usch... hatar denna märkliga kropp ibland...

• Babydreamer

Vad är nu detta???? tog för skoj skull ett ÄL test nyss och det är väldigt positivt! Var helt 100 på att jag hade ÄL förra helgen för jag fick en blödning lördagen 30 januari.... Har nu ömma bröstvårtor och haft lite ont långt ner i magen,mest höger sida, senaste 2 dygnen... Om jag har ÄL nu så är den ju tok-sen! Är ju på BIM -8 nu.... Blir galen på denna kropp!!!!

• Babydreamer
    BabyW skrev 2011-02-07 23:01:32 följande:
    Knepigt...  Kroppen kan ställa till det i hjärnan på en!  Rynkar på näsan  Men skönt att du upptäckte den iaf, så du slapp att gå och undra varför  mensen är sen. Mys på lite extra nu då!!  Tungan ute

Håller tummarna för att det är NU det blir en bebis för er!  {#emotions_dlg.flower}
    Men vad kan det då ha varit för blödning jag fick förra helgen? Samma datum som min förväntade ÄL.... Helmysko...
  • Babydreamer

Positivt på ÄL test idag igen... hur många dagar är normalt att ha positivt ÄL-test????

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!