Inlägg från: annakohler |Visa alla inlägg
  • annakohler

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

nu mår jag skit

otroligt illamående och molvärk

• annakohler
    Bäbis2011 skrev 2011-01-02 12:22:06 följande:

Vad är nu detta . först två svaga plus sen detta , vad skall man tro .
    detta va ju ingen rolig början på en dag . nu är det bimdagen är den 6
    Om du har bim den 6januari så är det nog för tidigt med digitalt
  • annakohler

ja vi finns för varandra genom denna tiden fram till plusset i vått o torrt

kan man få ökad kissnödighet innan mens

• annakohler

ja alla är olika

plussat sent varje gång v8 och v10

• annakohler
    MiAmore skrev 2011-01-02 17:11:41 följande:
    Oj! Så sent?
    japp blev ej tidigare tog en del tester men visade ingenting förrän då
  • annakohler
    LilyRose skrev 2011-01-02 18:41:19 följande:
    har nu upptäckt att jag fått en liten blödning....om det är mensen som kommit så är den för tidig....det har endast gått 24 dagar sen den senaste mensen.
    Testade positivt på älstickorna den 22, 23 samt 24 dec och hade sex dessa dagar. Jag har haft känningar i magen, framför allt mot sidorna och ner mot ljumsken, men inget som jag skulle beskriva som mensvärk. Jag har inte haft något som har förvarnat om att mensen är pågång, blev väldigt förvånad när jag såg att jag hade fått en brunaktig flytning. Jag hoppas innerligt att det inte är mensen som kommit....
    det är inte omöjligt att mensen kan komma 4dagar för tidigt
  • annakohler
    LilyRose skrev 2011-01-02 19:06:12 följande:

nä det är ingen omöjlighet att den kan komma förtidigt, man blir bara väldigt ledsen och besviken! Särskilt när man denna månaden lyckades pricka in äl perfekt och ändå blev det inget. När man längtar så otroligt mycket så känns det jättejobbigt när det inte lyckas....

Daniela01 skrev 2011-01-02 18:49:21 följande:
    det kan även vara en nid blödning som kan komma upp till 10 dagar efter ägglossning!

Tror inte att det är en nidblödning...nu är det ingen brunaktig flytning längre utan blodrött...så det är med största sannolikhet mensen. Den kom igång ovanligt snabbt också, brukar ha brunaktiga flytningar en dag eller två innan det blir blodrött, nu blev det blodrött på knappt en timme...så himla typiskt...

jag tycker så himla synd om alla som får sin mens o inte sitt fina plus
  • annakohler

idag är inte min mage svullen som alltid innan mens är nog lite positivt tycker jag.
    ser ut att vara gravid varje månad innan mens.

• annakohler
    systertillknorr skrev 2011-01-03 09:51:04 följande:

Håller tummarna för oss alla tjejer!

Kitty: skumma test, men du har ju inte bim förns den 7e vänta några dagar så får du nog bättre resultat =)

annakohler: börjar bli riktigt spännande nu ju!

pratade med bm innan och hon vill att jag håller ut veckan ut om ingen mens har kommit så skulle jag ringa henne på måndag
  • annakohler

Det står på internet att man ska undvika kaffe o ägg bland annat när man har illamående men hur ska jag kunna undvika det när jag på sistone har blivit besatt av ägg?? men mår sky fanken illa av ägg haha
    sen även av kaffe mår jag skit..

har ni några tips

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!