MiAmore skrev 2011-05-10 19:24:56 följande:
ja det gjorde jag redan två dagar efter att jag plussat
Ska dit på hälosamtal den 31 maj och inskrivning den 23 juni
Jag undrar om det kanske är en liten flicka i min mage denna gången. Där är rätt många skillnader på denna och förra graviditeten nämligen
* Med sonen ömmade mina bröst konstant från det att jag plussade till ett par veckor framåt (eller hur länge det nu varade). Denna gången ömmar dem bara när jag haft BH på mig hela dagen och lite på kvällen när jag ligger i sängen
* Med sonen var jag mkt sällan yr i början. Tror jag fick totalt 2 yrselattacker. Denna gången får jag små yrselattacker så fort jag reser mig upp, oavsett om jag reser mig fort eller sakta
* Med sonen hade jag sjukt rikliga flytningar dem 2-3 första veckorna. Denna gången har jag inte mycket mer flytningar än jag brukar ha runt äl.
* Med sonen var jag inte så värst trött. Kom perioder då jag var väldigt trött, men inte varje dag. Denna gången känner jag mig trött så fort jag gjort någonting i ett par timmar
Aaa... ska ringa till bm nästa vecka så jag får komma på vul så jag får veta exakt vilken vecka jag är i. Eftersom hur jag än räknar ut det så vet jag ju inte om det stämmer, vi hade ju liksom inte någon aktivitet under äl =)
Jag är nästan säker på att det är en kille denna gång. Förra gången var jag säker på att det var en tjej och vi hade bara ett tjejnamn, nu är det tvärtom. Så jag tro det är en kille. Men vi ska inte kolla, fast jag är sjukt nyfiken =)