• Limpan 83

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Tack alla för era svar. Tyvärr tror jag att det är ett MF då jag nu blött lite mer och börjar få molvärk i mage och rygg.. Har ringt upp KK igen och fått en ny telefontid i eftermiddag. Ska försöka kräva att få komma upp på vul, men det är inte så lätt att stå på sig när man själv är så skör och så ledsen...

• Limpan 83

Får inte komma på någon koll, de menar att det inte går att se något såhär tidigt i graviditeten, är i v.6. Så det enda jag kan göra är att vänta! Hur ska jag ta mig igenom dessa dagar av ovishet? Jag vill ju bara få det konstaterat, ¨å att jag inte går och hoppas och tänker att det finns en chans att den lilla är kvar. Åhh orkar inte med detta :(

Skruttnorpa: tack, ja jag kommer nog skriva av mig lite här inne. Är nog ingen fara för dig ska du se! Men visst är man orolig den fösta tiden

BabyW: Hoppas verkligen att den nya läkaren som du ska träffa är mycket bättre. Det är så otroligt viktigt det här med bemötandet.
    Kram

• Limpan 83
    Fick missfall igår Gråter Började blöda mer under dagen, som vid mens. Sen fick jag starka molande smärtor i rygg och mage, typ som kraftig mensvärk. Ringde KK igen och de trodde på missfall. Allt känns skit just nu! Orkar verkligen inte med fler motgångar. Känner bara för att gräva ner mig någonstanns och slippa allt. Fy F'an alltså. Någon däruppe vill mig väldigt illa :(
    I november genomgick jag ju en förlossning i v.21 och fick skrapas under operation 4 gånger pga att moderkakan satt så hårt fast. Så jag hoppades ju på lite mer förståelse från KK, men icke. Bara vänta och se.. Nu är man tillbaka på ruta ett igen och det känns skit!

Men tack alla ni söta för de uppiggande och värmande orden, ni är toppen!!
    Kram
  • Limpan 83

Tack tjejer, ni är underbara Hjärta Kraaam

• Limpan 83

Ja ett missfall känns ju förjävligt oberoende av när det inträffar. Klart att det var mer jobbigt fysiskt förra gången (iv.21) men det känns som ett så stort nederlag varje gång. All glädje och förväntan bara rycks ifrån en, man kan inte tänka på annat.
    Nu går jag här och är lite fundersam. Har fortfarande ömma bröst och mår lite småilla på morgonen. Förra graviditeten blödde jag också i början och de sa till mig på KK att det var missfall... vilket det sedan visade sig inte alls vara. Men jag vågar inte hoppas. Får låta tiden gå och sedan kanske kräva att få komma på vul. Men fy för ytterligare en jobbig väntan :(

• Limpan 83

BabyW: du är så otroligt gullig! Kan tänka mig att du är en underbar vän. Hade gärna haft med dig som stöd om vi bott nära varandra :) Ni andra är också helt underbara. Så skönt att ha er här och få bolla lite med.

Jag stod på mig och ringde kk idag igen. Fick en tid för att komma och kolla mig på tisdag nästa vecka. Alltid något. Vill ju veta hur det står till med allt. Vill ju kunna gå vidare och helt ssläppa tanken på att det KAN vara kvar.
    Kramar

• Limpan 83

GRATTIS alla som plussat! Underbart!!!

Tyvärr blev det tråkiga nyheter för mig idag. Ingen graviditet syntes och neg på gravtestet när jag var hos gynekologen. Så det var ett missfall. Jäkla skit alltså! Nu får jag bryta ihop här hemma och sedan ta nya tag! Jag ska ha mitt barn 2011, så är det bara!!!!

Någon vänlig själv som kan ta bort mig från pluslistan?? Vet ej när jag har BIM eller ÄL, men gyn. läkaren trodde på mens om ca 2 veckor. Får skriva in mig sen när jag vet.

Återigen, STORT GRATTIS till er som plussat !Njut nu riktigt ordentligt {#emotions_dlg.flower}

• Limpan 83

Tack tjejer! Jag kommer att vara kvar här men inte vara så aktiv. Vet inte när jag får min mens eller när jag har ÄL. Så jag återkommer sen när jag vet. Men jag kommer absolut att kika in här ibland och läsa hur ni har det.

Lycka till alla kämpar därute :)

• Limpan 83

Hehe nu är jag här inne igen :P Tog ett ÄL- test nyss och fick ett svagt streck. Inte jättesvagt men det var inte lika starkt som kontrollstrecket heller. Vad betyder det? ÄL på gång eller?? Någon som vet?

• Limpan 83
    LizzB skrev 2011-01-27 10:33:35 följande:
    Fick en blödning idag så antar att det inte ville hålla sig kvar denna gången heller :( 

grattis till er som plussat här blir det nya tag med läkarhjälp 
    Det behöver inte betyda att det gått fel, kräv att få komma på kontroll. Jag fick iofs missfall nu denna gången när jag blödde. Men förra gången blödde jag två gånger på en dag och då ganska mycket men det var inte mf. Så tappa inte hoppet helt. Men jag förstår verkligen din oro. Vet precis hur du känner dig! STOR KRAM
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!