DazHamster skrev 2011-11-19 21:39:56 följande:
Hej tjejer!
FÖRLÅT för att jag inte varit så social :/ jag har fått jobbat jättemkt extra åh ska jobba en vecka till men har liksom klivit upp halv fem varje morgon åh internet har ja knappt vetat vad de är för nått dom tre senaste veckorna!
Lite updates från mig då...
Illamåendet har avtagit rejält mår inte illa hela dagarna åh nätterna längre utan de kan bli nån gång ibland åh att ja kräks nån gång ibland men det kan ja gott åh väl leva med =)
Jag har fått ganska rejäla crews på frukt allra helst apelsin,clementin,satsumas åh kiwi åh tur är väl ändå att det är frukt åh inte en massa karra xD dock så är jag också väldigt sugen på vårrullar men de har bara blivit att vi ätit det en gång men suget sitter ju i efter dom men man går ju inte upp i vikt av att man frestas lite :P
står still i vikt till åh med gått ned lite men magen putar lite mer fast man är som en michelingubbe xD
Idag har jag haft min första riktiga humörsvängning med massa hormoner :S blev jätterädd för mig själv då.. De hela började med att ja satt åh irriterade mig på en viss människa som fuskar mot mig på wordfeud sen kravla ja mig fast i karln åh börjar storböla åh till slut börjar ja kräkas i örat på karlstackarn fast ja fick hålla mig för munnen sen in på toa åh spydde ännu mer av spyan i mun sen grina ja för att ja hade spytt upp smörgåstårtan så ja var helt förtvivlad av alla salladsblad åh sen grina ja för att ja pinkade på mig samtidigt som ja kräktes åh sen grina ja ännu mer för att ja hade spya ända upp i ögonen sen grinade ja ännu mer för att karln satt åh garva åt min hormonrubbning :S ja sen var ja helt förstörd för att hela jag stank spya :'( ingen bra dag idag förlåt för allt äckel men behövde få ur mig allt detta!
Inte nog med de ja har en kompis som väntar barn samtidigt som mig som kör över mig totalt, hon blir skitgrinig för att ja inte prioriterar hennes födelsedag före min egen brors (dom fyller år båda idag men vi ska fira lillebror imorrn åh kompisen fick ja inte komma till idag utan imorrn) åh ja ska smyga på tå för henne för annars exploderar hon men vad gör jag då? jag exploderar ju hemma på min stackars karl för att ja ska krypa för den där jävla människan!!!. ursäkta nu är ja upprörd igen xD ja måste räkna till tusen så ja lugnar ner mig....
Näe ja blir galen!!
ursäkta ja ska läsa ikapp mig så fort jag får tid över =)
hoppas ni har en trevlig helg själv så ska man iväg åh jobba natten nu då :/
Jag tycker att det låter som att du måste dra ner på tempot lite. Du är ju GRAVID nu! *ler* Ta det lugnt!!
Och gällande din kompis låter det som att hon också har en hel del humörsvängningar
Så låt henne vara ett tag, låt det hon säger gå in genom det ena örat och ut genom det andra *ler*