Inlägg från: Babydreamer |Visa alla inlägg
  • Babydreamer

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Fortfarande ingen tillstymmelse till mens här :D
    Har senaste veckan varit superkänslig för beröring. Har räckt att karln har petat lite försiktigt på mig så har det nästan gjort ont :s dessutom har jag fortfarande lite värk till och från i området vid tjejmagen. Hoppas mina test kommer hem imorgon :) har börjat få finnar och humöret svänger en hel del. Hoppas inte att det är försenad PMS utan att det är bebis :)

• Babydreamer
    ACJL skrev 2011-01-10 09:38:30 följande:
    Grattis  till alla som har plussat!!Skrattande

Testade mig i morse men det var neg. Lite besviken men jag är fortfarande hoppfull! Sist jag plussade så gjorde jag inte det fören jag var på BIM +9 och idag är jag på BIM+2 så än finns det hopp!!Glad
    Samma här. Testade idag, fett negativt, inte en tillstymmelse till spökstreck ens... Men har ju hört talas om folk som inte plussar förrän jättesent så jag hoppas att tanten fortsätter lysa med sin frånvaro... Suck... Hade ju varit en så fin födelsedagspresent att få plussa idag...
  • Babydreamer

Jag har fått alla möjliga krämpor tror jag :s mår inte alls fysiskt bra just nu :s och det hugger till i tjejmagen ibland plus att jag har intervaller med lite mer molande värk där oxå... Problemet just nu är att jag har ont i ryggen vid njurtrakterna :s obehagligt! Fortfarande ingen mensvärk iaf... Känner mig trött och lite låg mentalt oxå... Jaja, bara att fortsätta hoppas på bebis!!! :)

• Babydreamer

Är på BIM +3.

värken vid njurarna släppte av under natten, har haft så förut och det har alltid bara värkt en stund och sedan släppt.

Grattis till alla underbara plus!!!!! Nu känns det som att det börjar vända i tråden :)

• Babydreamer

Nä, har aldrig kollat upp det.. Händer bara nån gång per år att jag får ont så, och oftast i samband med att jag är bakis :p

Usch, känner jag mig så deppig :( känner mig typ gravid, men testet visar ju blankt :( jaja, bara att hålla ut några dagar till så borde väl mensen kommit igång...

• Babydreamer

Adora1: Jag hade BIM i lördags, så är idag på BIM +4....

• Babydreamer
    Adora1 skrev 2011-01-12 10:03:24 följande:
    Kan du ha haft en längre cykel än du trodde? Eller vet du när ÄL var?
    Jag fick positivt ÄL test 26 december... Vet dock inte exakt hur lång lutealfas jag har men mensen brukar iaf komma som en klocka på cykeldag 32 eller om den är lite "sen" dag 33...

BabyW: Vad roligt!! Grattis :) Nu håller vi tummen för att du får börja med dina dagliga sprutor i februari ;)
  • Babydreamer

Satt precis och räknade lite på senaste gången som jag är nästan säker på att jag hade ÄL. Fick så panikont i magen då som sedan släppte av, och detta skedde mitt i cykeln ungeför. Om det var ÄL den dagen jag fick ont, så hade jag en lutealfas på 17 dagar. Så isf kommer mensen imorgon

• Babydreamer
    BabyW skrev 2011-01-12 18:18:28 följande:
    Babydreamer - eftersom jag vet exakt när jag har ÄL (får sprutor), så har iaf jag ont i magen dagen efter ÄL, dvs när äggledarem börjar jobba. Vet inte om det är så för alla, men så har har jag det iaf. Testa räkna ÄL dagen innan din smärta, eller smärtdagen och 17 dagar fram om du nu vet med dig att din lutealfas är 17 dagar lång. Så har du nåt att gå på iaf...
    Det är mer ovanligt än vanligt att jag får ont i ÄL tider. Som i december så fick jag ju pos ÄL test 26 och kände maximalt lite molande i magen 27 och sedan inget mer. Ingen aning om hur lång lutealfas jag har. Men kommer den imorgon så vet jag ju att den är 17 dagar...  Den gången jag fick sådär jätteont i magen (var flera månader sedan) kan ju lika gärna egentligen varit någon liten cysta som sprack eller nått :(

Vill inte få mens. Vill få plus.. Men ibland känns det som om jag aldrig kommer att bli gravid... Vet att vi bara försökt 3 gånger nu, men det är en känsla som funnits med mig istort sett hela mitt vuxna liv... Usch... nä, inte tänka negativt nu... Invänta mensen och sedan försöka igen bara. Det enda rätta...
  • Babydreamer
    ACJL skrev 2011-01-12 20:19:53 följande:

babyW: Grattis!! Hoppas du plussar snart!!

Funderar på att testa mig i morgon. Kollade kalendern och jag hade räknat lite fel, hade bim den 7e. så imorgon är de bim+6.
    Som jag skrev tidigare, så plussade jag inte fören på bim+9,10 förra gången, så jag vet inte omjag vågar kolla redan i morgon.....

Då är vi lite i samma sits. Jag är på BIM +5 imorgon. Inga som helst känningar på att mensen skulle komma... Har dock aldrig varit gravid förut så vet inte om jag isf skulle var låghormonare.... Bara att vänta och se.. Antingen kommer ju mensen eller så är det en bebbe i magen ;) hoppas verkligen på det sistnämnda :D
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!