Inlägg från: AngelandDevil |Visa alla inlägg
  • AngelandDevil

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Grattis får man säga! Solig Spännande att se vem som är näst på tur, man vet ju aldrig! Flört

• AngelandDevil

Den 13 september föddes vår lilla pojke Arkin, han vägde 3340g och var 49cm lång! Stor lycka är det men förlossningen var inget vidare att gå igenom. Tack gode gud att man får ett barn ur hela upplevelsen i slutändan. Tungan ute Nu är lillen redan 2 veckor gammal, helt otroligt. Han är en riktig sötnos tycker vi i alla fall, haha! Flört

Här är han Solig:

Håller tummarna för er som fortfarande kämpar här inne! Det låter väldigt lovande Babydreamer, hoppas din stora önskan uppfylls denna gång!

Många kramar!
  • AngelandDevil

Tack så hemskt mycket för alla gratulationer! Solig

• AngelandDevil

DazHamster: Men gud vilka goda nyheter!!! Skrattande Åh vad jag verkligen hoppas att det går vägen för dig nu, hela vägen fram till en bebis i famnen! Kan ju inte hjälpa att få upp förhoppningarna när man hör detta. Låt oss hoppas nu och håller alla kroppens lemmar, tår och fingrar för dig!

• AngelandDevil

Åh men Gud vad härligt  DazHamster, hoppades verkligen för/på dig/er! Stort grattis! Solig

• AngelandDevil

Swan: Hoppas att du får ditt plus snart, envetna mens!

AgnesGN skrev 2011-10-09 20:36:30 följande:
    jag får inte pergotime på grund av min övervikt, och min gyn skriver inte ut sådant utan jag måste gå via barnlöshetskliniken som har bmi på 30, jag har bmi på 35. suger, men bara att gå ner i vikt och hoppas man får hjälp när vikten är nådd. Har ca 15 kg kvar, har gått ner 12, så nästan nästan hälften vunnet...
    Men oj vad duktig du är ändå! *imponerad*
  • AngelandDevil
    DazHamster skrev 2011-10-09 19:18:33 följande:
    Jag fattar inte att det är sant.... Jag tror ju att detta är ett stort jävla skämt för man är ju så van att få minus på stickan!
    Ja vart t.o.m. tvungen att kolla så jag inte råkade ta ett ÄL test men det hade jag inte :D

Vad fasiken gör jag nu då??? Jag ska testa på onsdag igen för att se så det blir starkare åh inte svagare men ska ja ringa mvc om inskrivning eller hur länge väntar man med att ringa? Ska även boka en tid hos Ludmila om att få komma på VUL, jag fattar inte att hon hade rätt!!

Jag tror jag vet varför att det tog sig denna gång åh det är nog till att börja med så skaffade ju vi en liten ragdoll kattunge i augusti (för att ja älskar djur och för att få komma på andra tankar än barn) sen så har jag börjat träna. Jag går på vattengympa 2 ggr i veckan och gym 2ggr i veckan åh kör zumba en gång i veckan, sen har ja käkat nutrilett åh gått ner nått enstaka kg åh undvikit godis åh sötsaker på nästan sex veckor åh ja tror att sockret är en av dom största grejerna som förstör miljön i underlivet så spermierna inte trivs det måste bara vara allt detta som gjort det!

Här är några bilder på vår senaste familjemedlem =)

Åh, vill ju äta upp henne vad söt hon/han är! Vad härligt att all möda betalat tillbaks sig då! Flört
  • AngelandDevil

Ush va jobbigt för er Maajsi... är verkligen ledsen!

• AngelandDevil
    AgnesGN skrev 2011-10-16 12:25:22 följande:
    tack kära ni. Det var verkligen starka streck och de kom supersnabbt! Ska köpa ett digitalt imorgon och testa på tisdagmorgon. För det är väl bäst att testa på morgonen för att få mest rätt svar? Eller spelar det ingen roll nu? =P Jag är helt lost...
    Gud va härligt att du fick ditt plus, blir så glad när jag ser er som kämpat så mycket äntligen få era plus! Stort grattis! Skrattande
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!