Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
majsii och babydreamer hur går det för er tjejer med magarna =) ??
någon som hört nåt ifrån agnes?
hur går det för resten som hänger åh dinglar kvar här i tråden =) ?
majsii och babydreamer hur går det för er tjejer med magarna =) ??
någon som hört nåt ifrån agnes?
hur går det för resten som hänger åh dinglar kvar här i tråden =) ?
Har idag gjort en hinnsvepning som blev väldigt lyckad eller ja ingen bebis har kommit ännu men tappen var mogen, väldigt mjuk bara 1 cm kvar av den åh jag var öppen 1 cm åh han kom åt jättebra så han kunde svepa ordentligt åh kände bebisens fontaneller :)
han trodde att det gott åh väl kunde köra igång ikväll eller imorgon åh jag har ju haft väldigt många sammandragningar+ mensvärks liknande molvärk i svanken.
Sammandragningarna har varit lite mer annorlunda nu, lite mer åtdragande eller vad man ska säga + att det strålar ner mot bäckenet åh dom släpper inte i duschen men jag är inte döendes heller så jag hoppar ner i sängen nu åh försöker få mig lite sömn så får vi se vart det slutar =) jag håller er uppdaterade om hur det går ;)
hmm bebis har ärvt mammas tjurighet verkar det som :/ ingen bebbe än åh har inte ens sammandragningar längre :( men han sa ju att de kunde ta 48 timmar innan det kör igång (om det nu funkat) så det kan ju vara lugnet före stormen!
annars har jag ju en ny hinnsvepning på torsdag hos min privata läkare som även skulle massera tappen men antar att det inte blir av då tappen redan är mogen åh nästintill utplånad så det blir nog bara hinnsvepning =)
vi får se om det kanske blir ett nationaldags barn :D
Nu har vi varit åh tvättat bilen, åkt på guppiga vägar i över 3 mil åh nu ska ja veva i mig hallonbladste åh sen prova färdknäppen igen ;) får väl se om det kommer igång inatt annars ger jag upp xD fast jag har ju nästa hinnsvepning på torsdag så får väl se hur långt man kommit i processen om det inte kör igång nu innan =)