• BabyW

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Swn  -  har du bestmt om du ska testa nån dag tidigare..? Tänkte om du kanske skulle testa på Alla Hjärta dag...

Hur som helst så håller jag tummarna blåa för dig med!!   Skrattande  Spännande att några är runt BIM.  Tungan ute
    ❤❤  Alexander -97 ★  Madeleine -99  ❤❤ 
  • BabyW
    LilyRose skrev 2011-02-12 11:17:09 följande:
    Verkade som jag hade äl förra helgen (tog inget test) hade det typiska äl-flytningarna (som jag har fortfarande, eller i alla fall som kan liknas vid äl-flytning)... haft molvärk (svag svag mensvärk) i ca 2 - 3 veckor och nu har även livmodern svullnat. Svullnaden känns väldigt tydligt när man känner över "tjejmagen".. Svullnaden bevsvärar mer när man sitter ner men det beror väl på att det blir ett annat tryck mot livmodern då. Har jag sex med sambon känns det som livmodern ska lossna...obehagligt! Orolig för att det ska vara något fel.
    Funderar på att ringa vårdcentralen nästa vecka...
    Ja ring och kolla så du kan få ro i själen. Säkert inget farligt, men alltid skönt att veta vad det INTE är iaf...  Glad  Håller tummarna för att du får ett bra besked. 
    Bia 80 skrev 2011-02-12 11:49:05 följande:
    Gullig du är Solig

Nej ingen mens men inte en tillstymmelse till plus. Hade ju ÄL 30,31 så det skulle ha visat ngt nu. (Har testat pos tidigt förut). Jag hade byggt upp förhoppningarna då min kropp visar massor med symptom!! Så det kommer sluta med att jag väntar in mensen nästa vecka och ringer BM. För jag är trött på att ha ont i livmodern av ingen orsak
    Blev så himla ledsen bara för att kroppen lurat mig. Hade jag inte känt ett smack hade det varit en helt annan sak!

Hur har du det? Någon ÄL på G?

Kram!
    Då har du ju inte ens passerat BIM!!  Skrattande  Så deppa inte! Det är mer ovanligt att få plus innan BIM än efter. Så det är nog inte kört för dig än, vännen! Du kan mycket väl få ditt plus inom en vecka (eller två).  Tungan ute  Försök ha lite is i magen ett tag till bara...  Flört  Smärtan kan ju mycket väl tyda på att en liten håller på att bosätta sig, menar jag...  Drömmer

Håller tummarna för dig!!

Kram  {#emotions_dlg.flower}
  • BabyW
    Tiina84 skrev 2011-02-12 16:47:54 följande:
    Läser här att man ska låta morgon urinet kallna när man gör ett grav test?
    Stämmer det?

Har själv nämligen testat sen i torsdags (bim 10/2) med morgon urinet direkt. Och det har visat neg. Ingen mens än. Har haft mens värk till och från och flytningar också. Skit öm i brösten sen i torsdags. Men borde det inte visa ett plus om jag skulle va gravid?

Blir tokig !
    Nej, morgonurinet ska inte kallna, men ska man förvara det ett bra tag för att testa senare på dagen, så ska det förvaras kallt, för att bakterier inte ska frodas.  Glad  Hade du BIM för två dagra sedan kan ju faktiskt ett plus dyka upp så långt fram som om en och en hakv vecka. Man kan få plus så sent som 1-2 veckor efter BIM. Hade det själv så med båda min abarn. Låååghormonare! Inte så kul att behöva vänta på ett sånt besked, men "who cares" om man väl är gravid?!?!  Tungan ute

Håller tummarna flr att ditt plus syns snart!!  {#emotions_dlg.flower}
    ACJL skrev 2011-02-12 16:06:49 följande:
    Tack babyW!! Jag måste erkänna att det är super svårt att vänta och att jag svor när posten hade varit här.
    Kanske skulle spara morgonurinet på måndag ändåGlad Och hade jag haft ett apotek i närheten så hade jag nog sprungit dit
    Ja, spara morgonurient  på måndag!! Och skriv direkt när du testat!!!!  Skrattande

Be nån annan springa om det är långt...!!  Flört
  • BabyW
    Tiina84 skrev 2011-02-13 09:18:46 följande:
    Såsant som jag trodde kom den jädrans mensen *Grr*

Fick rosa eller ska man säga lite brunt på pappret i morse när jag torka mig :(

Tar bort mig från listan eller skulle ni följas åt här på denna tråden till mars också?
    Ja, klart du ska hänga kvar i mars också!!!  Skrattande  TS har ju inte opponerat sig och vi är ju några som är inne i mars redan, på BIM.listan, så där kan ju du också skriva in dig.  Glad

Trist att mensen kom, men ksam den som ger sig... Men det BEHÖVER ju inte vara mensen, kanske... KAN ju bara vara en sån där blödning istället för mensen, om man är gravid, eller hur känner du dig..?
  • BabyW

Justerar mina datum lite... Får se vilken effekt det blir med Pergon denna månaden. Känns ALDRIG som att det kommer funka...  Rynkar på näsan

HjärtaHjärta

BIM-LISTAN

Lydiaz  -  ÄL 8-13 jan / BIM 28 jan-1 feb (7:e försöket, 3:e barnet)
    LilyRose  -  ÄL 18 jan/ BIM 30 jan-1 feb (3:e försöket)
    HallonS  -  ÄL 16-17jan / BIM 1-2 feb (1:a försöket)

ACJL  -  ÄL 27 jan / BIM 11 feb (? försöket)
    Swn  -  ÄL 1 feb / BIM 15 feb (8:e försöket, 2:a barnet)

Babydreamer  -  ÄL 30 jan / BIM 16 feb (4:e försöket)
    DazHamster  -  ÄL 20-22 jan / BIM 17-19 feb (11:e försöket)
    SoMa72  -  ÄL 6 feb / BIM 20 feb (2:a försöket efter MF nov-10) 

Bebis11  -  ÄL 3-7 / BIM 21-22 feb (3:e försöket, 2:a barnet)
    Deeya  -  ÄL 9 feb / BIM 25 feb (4:e försöket, 2:a barnet)
    Hönan  -  ÄL 12 feb / BIM 25 feb (2:a försöket m insemination)

Annakohler  -   ÄL 16 feb / BIM 2 mars
    Kitty 82  -  ÄL 11-14 feb / BIM 3 mars (2:a försöket med Äl-tester, 1:a försöket med Glandin25)
    Brooklyn  -  ÄL 17-19 feb / BIM 5 mars (5:e försöket, 2:a barnet)
    BabyW  -  ÄL 20-21 feb / BIM 8-9 mars (försökt i 20 månader)
    Bia 80 - ÄL 1 mars / BIM ? (3:e försöket, 2:a barnet)

Tiina84  ÄL 1 mars / BIM 16? Mars (7:e försöket, inga barn)

Plus - listan

Myrran81  -  plus på BIM -7
    Laref  -  plus på BIM ?
    Systertillknorr  -  plus på BIM+3
    Elle1984  -  plus på BiIM -?
    Lovika83  -  plus på BIM +3/4
    Matematik  -  plus på BIM -1
    AngelandDevil  -  plus på BIM -1
    HelenFr  -  plus på BIM -1
    Babymoon  -  plus på BIM -3
    AngelandDevil  - plus på BIM -1/ +1
    Skruttnorpan  -  plus på BIM +/- (??)
    Delight87  -  plus på BIM +1
    Adora1  -  plus på BIM +8
    Daniela01  -  plus på BIM -4
    Chokladmuffins  - plus på ??
    Skyrocket  -  plus på BIM -4
    Baby88  -  plus på ?
    T inne  - plus på BIM -4
    Dellz   -   plus på BIM +2
    FruDahllöw  -  plus på BIM -1
    Lilla Ego 07  -  plus på BIM +1

HjärtaHjärta

• BabyW

Bia 80 - Tack söta du, för att du tror att vi kommer lyckas nån gång!!

• BabyW
    Limpan 83 skrev 2011-02-14 09:16:50 följande:
    Jag har Plussat!! Jag har plussat!! Kan inte fatta det!!! Fick ett fint och tydligt streck nu på morgonen, inte lika starkt som kontrollstrecket men nästan! Ringde min pojkvän och gav honom den bästa alla hjärtansdagpresenten :)

MEN, jag tar inte ut något i förväg. Hade ju nyss ett missfall och blev nu gravid 3½ cecka efter det, så har ingen aning om hur långt jag gått nu. Är nog alldeles föärskt. Är nu livrädd för mf igen och det känns lite som att jag inte kan glädjas just nu till 100% Rynkar på näsan Ska ringa bm nu, bleb´v lovad ett tidigt ultraljud denna gången då det gått fel för mig 2 ggr tidigare.
    Stor alla Hjärta:s dag kram till er
    ÅÅhh GUMMAN!!!! Guuud vad roligt!!!  Skrattande  Jag blev alldeles tårögd och fick gåshud när jag läste ditt inlägg!!

ETT SUPERSTORT GRATTIS!!!!!!!!!!!!  Hjärta 

Fårstår din oro till fullo, men är du orolig så kontakta din BM. Dom brukar förstå om man har MF i bagaget. Vet att det är lätt att säga, men FÖRSÖK hålla modet uppe och tänka positivt. Det mår bebisen och du bäst av i längden! 

Stora kramar  Hjärta
  • BabyW
    Swn skrev 2011-02-14 10:20:00 följande:
    Grattis Limpan 83!!!! Så fin att plussa på allahjärtansdag:) själv kom min mens idag så om någon vill ta bort mig från lista så hade det varit bra... Så bra att vi fortsätter i mars oxå, återkommer med mina nya datum för försök nr 10. Börjar närma sig 1 år nu :( måste hitta ny styrka för jag orkar snart inte hålla mig positiv längre. Blir så trött på alla som ligger på å tjatar: blir det inget syskon snart???? E så sugen på att skrika åt dom: blanda dig inte i mitt privatliv men om du måste veta så går det inte alls!!! Blir så trött:(
    Tråkigt med mens, tjejen...  Rynkar på näsan  Och jag förstår din frustration till fullo, när alla frågar...  Alla frågar oss också, särskilt efter våra MF. Så fort man träffar nån så kommer frågan. Suck!!

Vi kämpar på i mars också!!  Tungan ute  Du med, hoppas jag...?  Skäms

Flyttade dig längre ner, istäet för att ta bort dig. Chansade med en 28-dagars cykel till dig så länge. Skriv bara dina datum när du vet, om jag har fel.  Glad  Ville inte ta bort dig...

HjärtaHjärta

BIM-LISTAN

Lydiaz  -  ÄL 8-13 jan / BIM 28 jan-1 feb (7:e försöket, 3:e barnet)
    LilyRose  -  ÄL 18 jan/ BIM 30 jan-1 feb (3:e försöket)
    HallonS  -  ÄL 16-17jan / BIM 1-2 feb (1:a försöket)
    ACJL  -  ÄL 27 jan / BIM 11 feb (? försöket)

Babydreamer  -  ÄL 30 jan / BIM 16 feb (4:e försöket)
    DazHamster  -  ÄL 20-22 jan / BIM 17-19 feb (11:e försöket)
    SoMa72  -  ÄL 6 feb / BIM 20 feb (2:a försöket efter MF nov-10) 

Bebis11  -  ÄL 3-7 / BIM 21-22 feb (3:e försöket, 2:a barnet)
    Deeya  -  ÄL 9 feb / BIM 25 feb (4:e försöket, 2:a barnet)
    Hönan  -  ÄL 12 feb / BIM 25 feb (2:a försöket m insemination)

Annakohler  -   ÄL 16 feb / BIM 2 mars
    Kitty 82  -  ÄL 11-14 feb / BIM 3 mars (2:a försöket med Äl-tester, 1:a försöket med Glandin25)
    Brooklyn  -  ÄL 17-19 feb / BIM 5 mars (5:e försöket, 2:a barnet)
    BabyW  -  ÄL 20-21 feb / BIM 8-9 mars (försökt i 20 månader)
    Bia 80 - ÄL 1 mars / BIM ? (3:e försöket, 2:a barnet)

Swn  -  ÄL 28 feb / BIM 15 mars (9:e försöket, 2:a barnet)
    Tiina84  ÄL 1 mars / BIM 16? Mars (7:e försöket, inga barn)

Plus - listan

Myrran81  -  plus på BIM -7
    Laref  -  plus på BIM ?
    Systertillknorr  -  plus på BIM+3
    Elle1984  -  plus på BiIM -?
    Lovika83  -  plus på BIM +3/4
    Matematik  -  plus på BIM -1
    AngelandDevil  -  plus på BIM -1
    HelenFr  -  plus på BIM -1
    Babymoon  -  plus på BIM -3
    AngelandDevil  - plus på BIM -1/ +1
    Skruttnorpan  -  plus på BIM +/- (??)
    Delight87  -  plus på BIM +1
    Adora1  -  plus på BIM +8
    Daniela01  -  plus på BIM -4
    Chokladmuffins  - plus på ??
    Skyrocket  -  plus på BIM -4
    Baby88  -  plus på ?
    T inne  - plus på BIM -4
    Dellz   -   plus på BIM +2
    FruDahllöw  -  plus på BIM -1
    Lilla Ego 07  -  plus på BIM +1

HjärtaHjärta
  • BabyW
    Limpan 83 skrev 2011-02-14 09:46:36 följande:
    Förresten, lägg in dig på PLUS-listan, när du landat i tankarna!!  Tungan ute
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!