Inlägg från: DazHamster |Visa alla inlägg
  • DazHamster

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

AgnesGN skrev 2012-02-27 21:12:39 följande:
    Dzhamster - okej. ser massa streck och jox, men du har säkert rätt... =) Jag är inte så bra på det där och vet inte vad jag ska titta efter trots pilarna... =P
    Jo, urinblåsan får sina duster den med... Men det är mest  mys med buffarna... =)
    hehe jo kan tänka mig de men du har väl lite mer trångt där inne då dom är två som slåss om utrymmet =) vet ni kön på era små krabater?
  • DazHamster
    Adora1 skrev 2012-02-28 08:58:10 följande:
    EGOINLÄGG I ALL HAST: Ska till dr idag för foglossnngen(?) har blivit ännu sämre så nu haltar jag på vä ben. Lasse hemma och hjälper till med lyft. Heddas farmor hämtar på dags meda v är iväg hos Dr,
    Barnmorskan jag talade med på läkarkliniken ska ta ett g-test också, hon tyckte det lät suspekt Obestämd .HJÄLP!
    en bebis till? :D hoppas du blir av med foglossningen bara!!
  • DazHamster
    Adora1 skrev 2012-02-28 11:23:52 följande:
    Extremt liten risk/chans för att jag skulle blivit gravid igen, vi har varit försiktiga.
    Men jag fattar nte hur de ska kunna hjälpa mg bl av med hältan på vänstra benet? Kan ju inte lyfta stortjejen nu. 
    FörvånadTänk om jag måste operaeras i höfterna och hamnar på ortopedens höftavdelning, bara jag och massa tanter?? 
    okej men hon kanske vill utesluta det ifall det skulle bli operation? Uscha jag lider verkligen med dig :/ hoppas allting löser sig åh att du blir bra igen. krya på dig!
  • DazHamster

oj vilken tur åh hoppas att det här hjälper nu då så du kan få komma tillbaka till vardagen igen =)

HeleneFr: får man fråga vad som har hänt?

• DazHamster

så var denna ullareds resa över =) blev massa grejer men köpte ingen amningskudde! visst den var billig men det var så dåligt med stoppning i den så de skulle bara sluta med att bebisen låg nere i knäet på en! dock inget av de lite dyrare sakerna vart det heller som typ babysitter, spjälsäng, madrass, babyskydd, barnvakt m.m. men ska få köpa lite begagnat av en kompis =)

• DazHamster

ÅH HERREGUD vad det hände grejer i tråden nu då xD

Majsi: Superstort grattis till dig, hoppas åh håller tummarna att det äntligen går vägen nu =) skönt att du får komma in på VUL så man kan slappna av lite mer sen =)

Agnes: Oj grattis till er :D dom hade inte tid åh vänta :P hoppas att allt går bra åh att ni mår bra trotts omständigheterna, kanske inte så himla kul att ligga på sjukhuset till sommaren men vad gör man inte för dom små liven =)

åh ni andra som firar/firade 5 månader med era bäbisar grattis till dom också :D

lilltösen tycker det är jättekul att sparka på mina revben men jag kan tyvärr inte hålla med om att de är kul.. tisdag ska vi till bm igen då är det 28+0 den 20/3 :D tiden springer nästan iväg nu :S jag gick upp ett kg här men det har jag motionerat bort så nu står ja strax under på den vikten jag blev invägd på i v.12 så jag är superglad för att ja inte gått upp något än :D

• DazHamster

hej tjejer!

Jag har inte alls varit särskilt social i denna tråd nu på ett bra tag så jag får nog skämmas lite ;) kul att se att allting verkar gå framåt för alla pinglor här inne =)

Agnes: hur går det för dig och tvillingarna?

själv så är jag i v.32 (31+2) tiden har rullat på så himla fort nu :S jag ska jobba en månad till sen skiter jag i allt åh bara är hemma åh gottar mig åh laddar upp inför nedsläppet =)

Har dock varit in en vända på förlossningen då ja hade "mensvärk" á la helvete så dom ville att ja kom in på kontroll.
    Ctg såg jättefint ut och tappen var jättefin åh inte påverkad så ingen bebis som tänkte komma för tidigt tack åh lov! Det dom trodde var foglossning, ja sa de att ja hade mkt av det i början men att de blivit bättre under v.20-v.30 men att de kommer tillbaka lite mer nu. men men lillan sprattlar på där inne för fullt åh ligger fortfarande med huvudet neråt som hon gjort sen v.18 vad vi vet =) hon har ju dock kommit på att de är jättekul att plåga mamma genom att pressa rumpan mot mina revben på högra sidan åh lika så att sparka med fötterna på vänstra sidan :/     Detta innebär att jag har inte så många sidor att sova på längre så det får endera bli sittandes eller att ja ligger på vänstra sidan åh ber till gudarna att hon sover åh inte sprattlar med fötterna då ;)

Har iaf upptäckt att hon bytt dygnsrytm åh lever mer om på dagarna än på nätterna numer åh de tackar åh bockar man för ;)

Hur går det för alla här något spännande som hänt eller som kommer att hända?          

• DazHamster
    Cajza85 skrev 2012-04-12 22:09:53 följande:
    Dazhamster: va fin du e

haha näe ja ser ut som en rugguggla xD men tack ändå =)
  • DazHamster

Majsii: jag håller tummar och tår för att allt går vägen och att ut kommer en frisk liten krabat =)

Adora: uscha det låter verkligen som ett rent helvete :( jag hoppas att dom kan åtgärda problemet så att du kan få vara människa igen.

HelenFr: Håller tummar åh tår för dig med att ni får ett efterlängtat plus =) det måste ju bara vara er tur nu!

Ja ni tjejer torsdagen den 3/5 var vi på ett till UL åh nu med 100 % vet vi att det är en liten tjej som väger ca. 2,6 kg för stunden och beräknad vikt vid födsel är 3,6 kg så det känns jätteskönt att det inte verkar vara en +4,5 kg bebis xD
    enligt privata läkaren så fick vi ju BF 12/6 men 18/6 av sjukhuset men redan den 7/6 så ska min privata läkare börja köra igång vårt slut på denna resa =) hon ska just då massera livmodertappen åh ev. göra hinnsvepning men ja hade en fundering som jag glömde fråga henne om åh det var om detta kan påverka negativt på bebisen eller vad tror ni?

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!