AgnesGN skrev 2012-02-21 21:11:21 följande:
Jodu, den börjar bli ganska klumpig denna bebismage... Huff... Tog länge innan det syntes på mig, sen bara POFF så var det en hård kula som bara växer.. Tror det tog längre tid eftersom jag är såpass överviktig...
Vi har hittat en vagn som vi köpte på blocket, en herqules twin raptor som hade allt jag behövde för 2700 kr.
Allt känns fint, förutom att jag har ryggont och börjar få riktigt ont i magen när jag står och går... Inte kul... Värker även när jag sitter när det väl börjat göra ont och det enda som hjälper är ligga ner på sida... Hrm...
Alla är superglada för vår skull, att det är två till och med. Alla verkar så fascinerade... =) Konstigt... =P Men de tror vi fixar det. Jag jobbar ju som förskollärare på en småbarnsavdelning så när de börjar bli runt året så kan jag nog hantera dem... =P Innan så får vi se vad som händer...
Hur mår du annars nu?? Visst mådde du ganska illa länge? Gör du det ännu?
aha vad bra att ni hittat en vagn och för ett sånt kanonpris! usch Jag vet hur det känns med värken i ryggen iaf åh då har inte jag någon bebiskula riktigt än :S fast kulan finns ju där inom mig bara de att ja har så mkt hull åh fett som packar in bebisen om man kan uttrycka sig så? xD åh foglossningen den är tillbaka på heltid nu tydligen :S usch de e verkligen pain in the ass! men jag biter ihop åh jobbar ändå, försöker använda bälte åh passa på att avlasta ryggen åh fogarna så fort jag får chansen.
Illamåendet var länge sen det försvann =) var väl bara 1 månad som ja mådde riktigt jävla gris!
Klart ni kommer klara detta galant! man växer sig nog in i rollen åh lär sig hantera allt som händer då åh allt runt omkring =)
Om en vecka åh två dagar så åker jag till Ullared åh ska shoppa för fullt då :D någon som har några tips som kan vara värt att köpa där i bebisväg?