• MiAmore

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

SoMa: Vad tråkigt att det inte blir starkare. Men så länge det är där.. Testa igen om tre dagar. Testar du m morgonurin?

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Har ont vid fogarna fram idag, o givetvis börjar man genast hoppas.. Faen vad hopplös man är. Haha Är liksom bara på äl+3 idag..

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Tiina84 skrev 2011-04-23 09:04:06 följande:
    Ok ska kika där...

Behöver inte va inbillning....Håller mina tummar stenhårt!
    Nej enligt fl. tar det 3-5 dagar för ägget att nå fram till livmodern, så jag vet ju att det KAN vara möjligt att det inte bara är inbillning. Men det KÄNNS som att det borde vara omöjligt ändå, att känna något redan
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Vaknade med en ganska ihärdig "mensvärk", och den har inte riktigt släppt ännu, men nu känns den mer "molande". Känns även fortfarande som att det drar vid livmodern. Denna veckan kommer bli lååång! Får se om jag kan hålla mig enda till den 2:e med att testa mig, eller om jag testar mig den 1:a. Om jag testar mig den 1:a så kommer maken sova när jag testar mig, eftersom att det blir precis innan jag kör till jobb, vid 06:00 tiden.. Så har lite funderingar på om jag isf på vägen hem från jobb ska köra inom shoppingcentret som ligger precis intill (nästan) mitt jobb, och köpa något till maken och ge den till honom när jag kommer hem från jobb, och se om han fattar.. Frågan är i så fall VAD? Någon som har några förslag?

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Jag har själv kommit på nu hur jag ska berätta   Om det nu blir + på sönd, så ska jag (försöka) att INTE väcka maken. Sedan tar jag med ett läppstift o lägger i bilen så jag har det med mig. Sedan när jag kommer hem från jobb, så innan jag går in, ska jag med läppstiftet skriva "bebis" på magen. Och så ska jag säga till maken att det kliat och känts konstigt på magen hela dagen, och be han kolla om han kan se något konstigt. Och då får han ju se att det står "bebis" på min mage.. hihi Skrattande

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Adora1 skrev 2011-04-24 14:27:05 följande:
    GladHi hi, det låter bra! Jag har läst allt möjligt från att lägga en kanelbulle i ugnen och be mannen öppna ugnsluckan till att slå in ett par små bebissockar i ett paket etc..Finns mycket bra!
    Det med en bulle i ugnen har jag också läst förut, men den tror jag inte maken hade fattat. Det ska ju inte vara för finurligt i heller tycker jag. Det är ju inte roligt om det är så finurligt att det slutar med att man själv får säga det rakt ut i klarspråk sas. Då känns det som att man lika bra hade kunnat säga det rakt ut utan några "finurligheter" direkt liksom
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    ACJL skrev 2011-04-24 20:02:49 följande:
    MiAmore: Hoppas du plussar på söndag så vi får höra hur han reagerade på den "uppvisingen"Glad
    Tack, det hoppas jag också Cool
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Adora1 skrev 2011-04-25 09:22:54 följande:
    Ha ha, ja precis! Man känner ju själv vad som hade funkat!

Jag hoppas få läsa på söndag också att du fick berätta! 

Jag hoppas kunna skriva det

Jag har föresten ett litet munsår och jag brukar ALDRIG ha munsår.. Undrar om det kan vara ett grav tecken?

♥Milo 090107♥
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!