Inlägg från: Babydreamer |Visa alla inlägg
  • Babydreamer

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Idag tycker jag att det "dragit" i livmodern... Vet inte vad det ska betyda riktigt, men kan ju hoppas på att det har nått med en bebis att göra Annars har jag inga symtom alls så mensen kommer nog som vanligt denna månad....

• Babydreamer

Fasen vad tråkigt för alla er vars mens redan kommit detta som såg ut att bli en då lyckosam tråd till en början med så många tidiga plus... Ni får se till att få era plus i februari istället vi lär säkert ses i februaritråden

• Babydreamer

Grattis BlirSnart85

hoppas nu att dessa plus kan föröka sig nu i tråden vill ju oxå plussa!

• Babydreamer

Massa grattis Kitty82!!
    Själv har jag BIM i övermorgon och tycker mig ha lite konstig värk i tjejmagen, inte alls som mensvärk utan lite mer vass, stickig känsla... Håller tummart och tår för ett plus snart

• Babydreamer

1000 inlägg Jisses vad ni skriver tjejer Är så skönt att ha en så trevlig grupp att skriva med och läsa allas historier... Lider med er som fått MF och MA själv har jag aldrig varit gravid så jag har som tur var inte varit med om några missfall... men å andra sidan så har ju jag oron att "tänk om jag inte kan bli gravid"... men det är väl bara den vanliga ångesten man känner såhr nära inpå mens när man helst vill slippa den och få en bebis istället..

Måste ta ett test lördag morgon på BIM för på kvällen ska jag på fest och måste ju få reda på om jag kan ta några glas eller inte...

• Babydreamer

Eftersom jag inte tänkt testa förrän tidigast BIM så har jag inte köpt hem några gravtester... Men det onda i tjejmagen känns mkt tydligare nu, dock känns det fortfarande ej som mensvärk eller någon annan magvärk som jag känner igen... Så, jag skojtestade med ett ÄLtest och det var nästan helt positivt :s en liten glimt av hopp har tänts inom mig :) måste köpa hem gravtest så jag kan testa på riktigt snart :)
    vad tror ni? Skulle det kunna betyda något bra???

• Babydreamer

Beställde hem gravtest igår kväll men beställde så sent så de hann inte komma idag :( Har fortfarande värk långt ner i magen, känns som om det är tjejmagen... Tog ett ÄL test för skojs skull i morse och idag var det väldigt negativt :( men jag ger inte upp hoppet för ett ÄL tesst behöver ju inte betyda varken bu eller bä... BIM imorgon, hoppas tant röd håller sig borta :D

BabyW: När får ni reda på spermaprovet då? Tycker absolut att ni ska göra en Lex Maria ifall det visar sig att spermierna blivit påverkade! Läkare skriver bara ut en massa mediciner utan att de egentligen vet vad de skriver ut... Hoppas att de smp simmarna är opåverkade och att ni kan få ett plus snart :)

• Babydreamer

På vilket sätt vill ni att jag ändrar trådstarten? :)

Jag hoppas ju på att jag inte behöver vara med i februaritråden ;) men med min tur så kommer den röda kärringen som en klocka imorgon :( vill inte!!!!!

• Babydreamer

Blir Snart85: Usch vad tråkigt! skickar en massa styrkekramar!!!

Själv har jag BIM idag och inte en tillstymmelse till mensvärk eller mens... Vanligtvis brukar jag få mensvärk tidig förmiddag. Har hänt en enda gång att jag fått mensvärken sent på kvällen... Så än är hoppet inte ute här... Men testen kommer inte förrän på måndag

• Babydreamer

Fortfarande ingen mens i sikte här :) men dem skulle kunna komma idag... Har en cykel på 31-33 dagar (dock oftast 32) och idag är jag på dag 33 så hoppas hoppas hoppas!!!! :)

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!