Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Min cykel har också varierat sedan jag tog ut spiralen, först 35 dgr och sedan 28 dgr. Ganska stor skillnad!
Använder du ÄL-stickor? Hur länge har ni försökt?
Systertillknorr - Hur länge har ni försökt!
*Grattiskramar*
Grattis till BlirSnart85! Underbart!!
Peppkramar till alla er som får gå vidare till nästa försök!! Men nu j-r kanske det är er tur nästa månad!
Jag vet att det är lättare sagt än gjort! Jag har själv testat en gång denna period. Vill inget hellre än att få veta men mitt förnuft och vänners peppande har på något sätt tagit hand om denna iver.
Jag har ju kunnat läsa mig till hur fruktansvärt osäkra testen är innan BIM, 4 dgr innan var det bara 50% chans att testet visar att man är gravid även om man är det.
Så nu har jag övertygat mig om att jag får vänta. Förra månaden tog jag grav-test på BM och då var det nästan förlösande när man väl fick besked även om det var neg. Spänningarna släpper på någotvis då med och man kan se framåt.
Hoppas hoppas nu på goda nyheter för dig imorgon!!!!
Åh vad tråkigt med negativa test eller kärring Röd... BLÄÄÄÄÄÄ för dom!!!!!!
Hoppas på massor av plus i denna tråd för det är alla goa tjejer väl värda här inne!!!! Bara att se framåt för ett i februari är banne mig inte illa det heller!! *kram*
Nu får man börja att bygga upp sig själv psykiskt inför stora test-dagen imorgon. Jag förstår att det inte är säkert att dte blir men man vill ju så gärna och jag kan bara tänka mig vad besviken jag kommer att bli om det blir ett tråkigt och fult .
Jag hoppas såklart på positiva besked, imorgon kommer det at vara BIM dagen och 9 dagar sedan jag tog ett "kunde inte hålla mig test" som var negativt.
Jag kommer säkert att behöva en del stöd imorgon från er goa tjejer om det blir tråkiga testbesked. NÅGON MER SOM VÄNTAR PÅ ATT TESTA JUST IMORGON?
Tråkigt med negativa besked tjejer!! Men det är bara att kämpa på och ta nya tag! Det kommer att komma - det bara vet jag!
*Styrkekramar*
Då var det äntligen dags att få testa.... och tyvärr så fanns det inte tillstymlse till streck på den där stickan.
Ganska så mycket negativt alltså.
Det som känns så konstigt är att jag har haft såpass ont i magen. Det har jag aldrig känt innan. Otroligt att kroppen kan framkalla fantomkänslor...
Ja, ja det är bara att invänta mens. Den kommer säkert i dagarna. Och sedan blir det nya försök!!!
Hoppas att det går bättre för er andra som är i testartagen!!! *kram*
Hej! Jag vill gärna ge några peppande ord till er tjejer som kämpar med att bli gravida. Jag var själv med i den här gruppen i december/januari. Jag vet verkligen hur jobbigt det är när mensen kommer månad efter månad.
Men det gäller bara att fortsätta kämpa på! Jag har precis fått ett plus på stickan efter att ha kämpat i ett år.
Så keep up the good work för det kommer när man minst anar det. Jag skulle själv till gyn imorgon för att få pergotime, kändes väldigt kul att kunna avboka det!
Styrkekramar till er!