• Brooklyn

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Är nu mellan äl och bim.. seeeg väntan.. Kände lite dragande i tjejmagen idag, men försöker och inte tänka så mycket på det. Har bim den 4 feb, och kommer tidigast testa tisdag nästa vecka..
    Inte såå länge kvar.. Helgen går fort, som helger alltid gör =)

Stort grattis till alla som plussat! Hoppas turen fortsätter ett tag till!

• Brooklyn

Här börjar jag närmar mig BIM som jag har nästa fredag. Men i tre dagar har jag sprungit på toa hela tiden och kissat. Har dessutom haft två dragningar i tjejmagen.. Hoppas gör man ju men många dagar kvar än..
    Kan man känna nått så tidigt?

• Brooklyn
    Adora1 skrev 2011-01-28 15:54:12 följande:
    Man kan känna innan BIM! Med dottern kissade jag hela tiden innan BIM, trodde jag hade urinvägsinfektion ha ha...
    Låter ju bra.. jag var också lite orolig att jag fått en uvi...haha.. men har inte ont på nått sett.. är bara väldigt nervös inför bim denna gång.. Änu mer idag eftersom min älskade storasyster förlorade sin bebis i magen i natt. I vecka 20...
  • Brooklyn

Hej, måste fråga lite... Har bim på fredag den 4.

Har haft lite hopp efter ha fått sprungit på toa och kissa massor dom senaste dagarn men idag efter mys med mannen så tyckte jag (ursäkta detaljerna) att pappret såg lite rödaktigt ut när jag torkade mig.
    Ingenting när jag kissar utan det var just efter myset.
    Kan det vara så att livmodern är känslig? Eller är det mensen som är på väg?

Vad tror ni? Jag tänker testa på tisdag om ingen mens kommit.. men nu börjar jag ju tvivla...
    Någon som varit med om nått liknande?

• Brooklyn
    BabyW skrev 2011-01-30 09:25:48 följande:
    Brooklyn - Visst kan det ha varit en nidblödning, men det är ju mindre vanligt att man har det. Känns kanske mer troligt att du är känslig och skör i slemhinnorna och även i livmodertappen, vilket man lätt kan bli om man är gravid! Jag var VÄLDIGT känslig/skör i början av flera av mina graviditeter även de fullgågna. Näsblod kan ju också vara ett tidigt tecken på graviditet. Hoppas det är det som det beror på!!!
    Nid blödning har jag svårt också tro att det är efter som det är så pass sent också. Inget jag hade när jag väntade dottern. Kanske skör.. men kände inget obehag.
    Bara vänta och se..
  • Brooklyn

Oj plusen bara hoppar fram! och imorgon ska jag börja testa.. tror dock inte att det visar nått..än..
    Är på BIM - 4 imorgon.. man kan ju alltid hoppas att det visar nått, men när jag varit gravid förut så har det tidigast visat sig vid ca bim -2.. men jag kan inte hålla mig längre...!!

Hörs imorgon!

• Brooklyn

Gaahhh..inget plus här så läng ögat når... men tar nya tag imorgon.. ska det verkligen vara så omöjligt?
    BIM - 3 imorgon...

• Brooklyn

Mega minus fortfarande så jag är 99 % säker på att det inte blev nått denna månad heller. Testar i morgon igen ihop om att det ska visa nått.. BIM -2 imorgon..
    Testnarkoman som man är..

• Brooklyn

Nehe.. inget denna gång heller, tant röd kom redan idag istället för imorgon.
    Men då får hellre komma tidigare än senare. Tar nya tag nästa månad.
    Ni får gärna lägga in mig på listan på nytt, ÄL 17-19 feb. BIM 5 mars... oo vad länge det känns som.
    Men åt andra sidan så är våren nästan här då! Alltid nått å se fram emot!

Kram på er!

• Brooklyn

Hej, hoppas på snabba svar =)
    Om jag kollar äl kalendern så ska jag inte ha äl först i helgen, men eftersom jag nu misstänker att vi missat det varje gång pga av att jag antagligen har äg tidigare än vad som äl kalendern sagt.
    Idag känner jag av att jag har äl, min fråga är det då för sent?

När man får ont i tjejmagen vid äl, har man redan missat den då?
    Hoppas på snabba svar!

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!