Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Ja precis... det är efteråt det är värst!
just nu så är min mage uppspännd som bara den och det molar på ordentligt i livmodern men än så länge så visar testerna ingen stegring. Teststrecket syns mycket väl men inte alls lika starkt
Funderar på om jag ska ringa min gyn läkare imorgon för att få komma dit på VUL? är ju så nyfiken på om denna kur verkligen funkar (förra fungerade inte) för jag är ju så otålig men vill ju inte gå runt och hoppas en massa fastän det inte hänt någonting....
Tack så hemskt mycket för styrkekramarna!!!
Det behövs verkligen just nu
Ja.. det är iaf vad jag hoppas på, det måste ju vända någon gång!
Bara en nyfiken fråga...
Ni som ätit/äter pergo och som får ägglossning... hur känner ni när ni har ägglossning?
Be om en tid hos din gyn så du får klarthet i vad sm händer. Så du slipper gå och fundera och oroa dig. Kan rekommendera CBs digitala ÄL-tet om du är osäker. Där får du en glad gubbe när det r dags. Inga tveksamheter.Tack för de varma orden, söta du!!!! Jo det är en lättnad. Ja nu jä-lar SKA det bli en bebis i februari!! Eller den ska ju iofs tillverkas nu i helgen och strax därefter... Men plusset vill jag se i början av februari. Hihi!
Kramar
För jag känner mest i min vänstra sida... så då får vi hoppas att det är nått som händer där
Ja jag ska nog ringa dit imorgon o se om jag kan få komma dit lite snabbt... kanske om dom ser att det skulle vara på G att man kanske kan få ytterligare hjälp som du fick.
Ja.. det ska jag göra... bestämde mej nu
Ja men det är ju klart
Precis.. haha nu jäklar då blir det till att köra ordentligt för oss båda nu i helgen då.
Ja vill vi... ett stort fett är vad vi alla som väntar ska få inom kort!!!!