Adora1 skrev 2011-01-20 16:05:43 följande:
Tack , vad snäll du är! Ha ha stenåldern...Jag och mina 30+-kompisar brukar skämta om gråa hår och så nu, det börjar komma på herrarna... Och så är man rädd att någon på bussen ska resa sig när man går på och fråga "Vill tant sitta ner?" Ha ha...Ja jag får ta tag i Gyn sen helt klart, har lite frågor och så ändå...
Är sjukskriven natten som kommer nu, är helt slut faktiskt..Ska vila mycket nu i helgen så är jag nog Fit for Fight på måndag...Nya friska tag!
Ja, gråa-hår-skämten har man ju hört förr, och det stämmer lite iofs, för under min hårtoning har jag n del gråa hår faktiskt. De gråa kom redan när jag var 26-27 när jag låg i skilsmässa från barnens pappa och samtidigt fick besked att jag hade cancer... Tur man tonar håret!!
Min kära son tog faktiskt priset för ett tag sedan när han på allvar frågade mig om TVn var svart-vit när jag var liten... Skitunge!
Haha!!
Fast jag kan nog komma undan med att se lite "halvung" ut ibland, för jag får oftast visa leg på Systemebolaget, medan min man (som är hela ÅTTA år yngre än mig) ALDRIG fått visa så länge vi känt varann. Tar det som en komplimang i vilket fall som (även om det mest tyder på att de som jobbar där behöver gå till optikern)!
Lycka till hos gyn och skriv ner dina frågor - lättare att komma ihåg dem när man väl är där sen.
Skönt att du får vila up dig!!! Passa på att hämta kraft och bara slappa!
Kramar till dig