• MiAmore

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Kitty 1982 skrev 2011-03-25 17:17:26 följande:
    5 min? Vad e det för g-test du haft då? Nej 10 min eller 30 min gäller de jag haft/har
    30 min? Vad är det för tester? Jag använder stickor från billigatester, och cb-tester
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Kitty 1982 skrev 2011-03-25 17:37:44 följande:
    OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG

Tog två nya G-tester nyss pga det andra var såååå svagt och det kom DIREKT fram 2 streck som BÅDA är rosa.
    INGET grått streck utan ROSA.

Är detta ett spökstreck eller? Så där starkt har jag ju itne haft innan, fy jag vågar inte bli glad, är gråtfärdig.

Strecket kom fram inom 2 min
    Wohoo!! GRATTIS!!!
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

väntar på foto

EGO: Kollade på en tempkurva från 08. Där låg tempen innan äl på 36,4-36,5. Klockslag vet jag dock ej. Men det gav mig lite hopp om att min äl verkligen varit, iaf

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    BabyW: Du behöver absolut inte ha dåligt samvete. För att kunna vara en bra mamma är det superviktigt att själv må bra, och det är ju det du ser till att bli nu = du ÄR en JÄTTEBRA mamma!

Kitty: Jag hade heller inte klarat av att vänta så länge att berätta för maken.. Men visst är det pos! GRATTIS!!
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Äntligen!! 36,9 i morse

Kitty: Jag tycker verkligen synd om dig. Men hade inte du eldat upp dina tester? Strunta i testandet nu på ett par dagar åtminstone. Hcg halten höjs ju var tredje dag. Där emellan tror jag inte det händer så mycket *Kram!*

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    BabyW: Nu kan vi mysa för mysandets skull, äl har redan varit

Kitty: Vet att det är lättare sagt än gjort, men jag håller med BabyW, försök ha is i magen och testa inte dig igen förens på månd eller tisd
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    BabyW skrev 2011-03-26 09:31:48 följande:
    MiAmore - sorry, då missförstod jag... Jag fick för mig att stegringen var pga ÄL. Fan, jag är kass på det där med hemlandet. Får skärpa mig och läsa på lite!
    inte lätt om man inte tempar själv *ler* Tempen höjs alltså direkt EFTER äl *ler* Inte lätt att veta som sagt
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    BabyW skrev 2011-03-26 09:56:20 följande:
    Jag har ju bara tempat mig i en cykel tidigare... Men tack så mycket för all info du ger! Du är ju trådens temp-expert!!
    hehe, ja jag är väl det
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    BabyW skrev 2011-03-26 11:29:41 följande:
    Klart du är!! Och "experter" behöver vi alla här inne, om olika saker vi inte själv är så bra på. Du är sååå värdefull!!!!  Tungan ute
    Åh TACK! Skrattande  Hjärta
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Kitty 1982 skrev 2011-03-26 15:45:25 följande:

Jaha detta med testndet är en dyr historia.

Idag har jag tagit följande tester:

* MORGONEN: 2 st G-tester (Olika från Tradera) : Supersvaga streck (Kan vara spökstreck)

* FÖRMIDDAG: 2 st samma testsorter som morgonen: Supersvaga streck (Kan vara spökstreck)

* LUNCH: Preg g-test svagt positivt ROSA streck dock bra synligt, syntes bättre när man bröt upp det

* EFTERMIDDAGEN: 2 st CB (Vanliga test stickor) Svaaaaga plus (Blåa streck) + Ett CB digitalt "INTE GRAVID"

Jaha så vad fasen säjer man???

Att du ska SLUTA testa i några dagar
    ♥Milo 090107♥
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!