• MiAmore

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Kitty 1982 skrev 2011-03-22 12:44:31 följande:
    Fasen vad deppig jag blev nu.

Googlade om trådiga flytningar efter ÄL som jag har och vad fan får man upp? Jo att man kan ha så innan mensen ska komma

DÄR försvann totalt allt mitt hopp på bebis denna gången.

Jag vill bara gräva ner mig nu. Det känns så jäkla hopplöst och meningslöst detta Gråter
    Skickar en stor *KRAM*
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Kitty 1982 skrev 2011-03-22 14:15:49 följande:
    svag som man är så testade man nu och NEG som vanligt.
    *Kram!*

Har själv kommit på svaret på mitt bekymmer. Tror att jag har äl IDAG. Man kan  ha en tillfällig temp höjning precis innan ägget släpper. Så isf borde ju dippen idag innebära äl idag? Har dessutom ont vid äggstockarna nu ikväll, så jo.. Jag är nästan helt 100 på att äl är idag. *ler* Ska bli spännande att se på tempen imorgon om jag har rätt denna gången Tungan ute Vi fick ju till det igår kväll och i söndags kväll, och jag har sagt till guben att jag tror att äl är idag. Så nu lämnar jag över det till maken, det får bli hans val om vi ska ha sex ikväll också eller inte. Blir det inte, så har vi ju täckt upp rätt bra ändå. Jag låter mitt bim vara samma ändå, har haft en lutealfas på 12 dagar förut
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Kitty: Har aldrig fått spökstreck, så kan inte svara på det. Men om du fått ett starkt pos så är det ju pos..

Jag får se om det blir mys ikväll. Beror lite på om guben kommer behöva åka iväg på jour eller inte, och på hur sugen han verkar vara. Är han inte alls sugen är det ju svårt för han att "komma", och då känns det som att vi har sex endast för att det är äl (vilket det kommer bli kväll helt ärligt) men får ändå inget ut av det. Hänger ni med i hur jag menar?
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Blir inget ikväll kan jag säga Frågade maken rakt ut om han tror att han skulle orka med en runda ikväll också. Fick ett rakt och ärligt svar "nej älskling, det tror jag faktiskt inte". Så, det är bara att hoppas att någon av spermierna från i söndags och/eller igår fortfarande lever och hittar rätt idag

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    BabyW: Jo visst är det viktigt att båda har lust. Och, vi har försökt ett par gånger när maken inte riktigt haft lust, men ändå velat göra ett försök - det har inte gått så bra. Så visst uppskattar jag hans ärlighet, även om jag ska erkännas blev lite besviken. Vill ju så gärna att det ska vara vår tur nu!!!! TACK för tummarna, dem värmer Hjärta
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Gör inget att vi inte fick till det igår.. Tempen är fortfarande låg så ägget har inte släppt ännu. Chansar o väntar m att hoppa på guben tills imorgon för att öka chanserna till att han verkligen orkar o har lust.

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Limpan: Jo det har jag också hört, men dumt att chansa när man inte har så lätt för att bli gravid *ler*

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Jag minns knappt hur vi hade sex när jag blev gravid med sonen. Minns att vi hade sex när jag fick pos äl test, men hur vi hade sex innan och efter det minns jag faktiskt inte. Men en pojke blev det iaf.

Jag önskar mig en flicka, men samtidigt så känns det som att det kvittar, bara det blir. Även om jag önskar en flicka allra mest, så kommer jag bli minst lika glad om det blir en pojke. Kan ju pojkar nu o har ju pojkkläder, så det vore ju mest praktiskt..

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    AgnesGN skrev 2011-03-23 20:38:42 följande:
    Längtar tills imorgon för då borde mensen komma om menscykeln är regelbunden på 48 dagar... Hur stor är chansen tror ni? Flört
    50/50?
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Hepp.. Det är nog bara att inse att vi får hoppas att spermierna från i söndags och/eller i måndags är pigga och glada.. Jag o guben hade sex precis, men det fungerade inte för honom. Så att försöka igen direkt imorgon tror jag inte är att tänka på. Visst, inte säkert att ägget släpper ens idag eller imorgon, och då finns chansen att vi kan få till det igen om ett par dagar och kanske pricka in då. Men jag brukar ha äl någon gång mellan dag 15-17. Är på dag 17 idag. Känns inte så hoppfullt just nu *suckar* Gråter

♥Milo 090107♥
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!