Inlägg från: annakohler |Visa alla inlägg
  • annakohler

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

LängtarL skrev 2010-12-28 17:52:34 följande:
    Känner mig lite ledsen idag..... för några månader sen gjorde två av mina bästa vänner abort för att dom inte ville ha barn nu... och nu nyligen har jag fått reda på att min killes bästa vän ska få barn nu, fast hans förhållande är jätte ostabilt... allt är så orättvist... varför kan inte bara jag få bli gravid? när alla runt omkring mig blir det..

bim -8 idag och inga symptom så det känns helt hopplöst!

Förlåt för gnället Rynkar på näsan
    är osäker men stämmer mina datum så är jag på bim-5 men alla får inga symtom så tidigt.
    själv har jag molvärk, och springer upp o kissar hela tiden även om nätterna kan knappt lämna toaletten utan att behöva springa igen.
    hade mens tidigare i december så 3dagar bakåt får jag nog flytta mig annars hade jag vart på bim-8
  • annakohler

vad kul med det strecket, hoppas för dig att det stämmer
    hur vanligt är det med vattniga flytningar innan mens?? har aldrig varit med om det innan nämligen

• annakohler

jag varnade min sambo igår att jag förmodligen får pms på måndag haha han har sagt att jag ska förvarna honom haha vilket jag aldrig har gjort innan

men han är sugen på sex ikväll men känner knappt någon glädje att göra det för mina vattniga flytningar.

är inte riktigt säker vilken dag i cykeln jag är heller.
    fick mens 8december och plus på ÄL testet runt 13december så jag är så osäker

• annakohler

jag är fortfarande osäker på datumet...många minns nog mig då jag fick positiva äl test mellan 6-13december

men starkast var det 13december,

så stämmer med mitt minne så ska bim ha varit igår men pratade bm idag hon vill att jag väntar max till 5-8januari innan jag gör något

• annakohler

med urinvägsinfektion är det inte svårt och bli gravid vad jag vet..men cystor har jag ingen erfarenhet av.

hoppas att det är något annat som spökar för dig..

själv sitter jag och märkte en så märklig sak för 1timme sen

• annakohler

kändes som om något buffade mig inifrån och satte handen på magen och kände det så tydligt på handen fattar noll..någon som varit med om det har aldrig det själv

• annakohler

enligt kalendern på www.libresse.se ska jag ha pms u men känner ingenting den kalendern stämmer alltid kanske inte nu när datumet för äl inte var på rätt dag

• annakohler

oj BIM+14 har du inte fått plus eller något??

själv fick jag plussade jag i v8 första gången och v10 andra gången..

nu inväntar jag mensen eller plus själv

• annakohler

ja fick negativt hela tiden sen i v8 så fick jag det efterlängtade plusset samma sak med andra

• annakohler
    HjärtatAlicia skrev 2010-12-30 14:52:21 följande:
    Okej :) Då finns det kanske lite hopp trots allt! Har du fått någon förklaring på varför plusset kom så sent?
    nej det har jag inte fått
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!