• lhea1979

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Brooklyn skrev 2010-12-31 10:04:27 följande:
    BIM idag eller imorgon, men inget denna månad.. minus idag, inte äns en tillstymelse...så tanten kommer nog imorgon senast..
    Tråkigt! Man vill ju så gärna att tanten skall åka på långsemester.... Än behöver det ju inte vara kört!! Har läst om några tjejer som inte fått positivt på stickan förrän ganska sent.

Kommer tanten... så är det nya positiva tag! Ett plus i januari är inte fy skam det heller! Kram
    Mamma till Julia, 070417
  • lhea1979

Väntan, väntan och väntan. Denna väntan innan det tar sig är nog den värsta i alla fall. När man väl är gravid kan man ju börja nedräkningen i alla fall!
    Jag hoppas få läsa om många plus i denna tråden! Lycka till!

Mamma till Julia, 070417
  • lhea1979

Jag längtar, längtar efter att få ta test nästa helg! Jag känner på mig att detta är en lyckotråd med massa Plus!!

Kramar

Mamma till Julia, 070417
  • lhea1979

Bra jobbat BabyW! Det är ju att hamna på plus-listan som vi alla stävar efter så självklart skall den vara med hela tiden!!
    Hoppas snart få se någon mer av oss där! Flört

Mamma till Julia, 070417
  • lhea1979
    Lätt att vi ska vara med på den listan!! Tungan ute Med risk för att sticka ut hakan och utan några som hekst belägg för det, så har jag haft en känsla sedan precis innan jul och min kvinnliga intuition säger mig att jag kommer kunna skriva dit mig mycket snart...!  Solig  Men jag får säkert bara äta upp mina ord sedan...Tyst

Härligt!! Ibland måste man våga sticka ut hakan lite!
    Om jag skall vara ärlig så tror jag nog själv också att jag är gravid. Men man har ju blivit besviken förr!
    Då är det skönt att ha stöd här också! Glad

Mamma till Julia, 070417
  • lhea1979

Är det någon som vet hur lång genomstnittstiden är för att bli gravid?

Mamma till Julia, 070417
  • lhea1979

Jag ser också ett svagt Plus !!! Jättestort Grattis!!! Den bästa Nyårspresenten!! Kram

Mamma till Julia, 070417
  • lhea1979

Jag är också en av alla som väntar, denna sega väntan. Jag har också som många andra testat mig tidigare men fick negativt test. Men jag inser att det förmodligen var för tidigt BIM-7.

Så nu är det bara att vänta och testa i slutet på nästa vecka. Kul att vi är så många som har BIM runt 7 jan.

Så skönt att ha alla tjejer här inne så vi kan bolla glädje, besvikelser och symptom med varandra. Jag har molvärk i magen och det har jag haft nu sedan förra helgen, det ger sig inte. I övrigt tycker jag att ådrorna på brösten syns tydligare.

Hoppas, hoppas, hoppas på flera fina Plus nästa vecka!!!!

Mamma till Julia, 070417
  • lhea1979
    annakohler skrev 2011-01-02 13:40:53 följande:
    ja vi finns för varandra genom denna tiden fram till plusset i vått o torrt

kan man få ökad kissnödighet innan mens
    Glad Ökad kissnödighet tror jag att jag har hört i samband med graviditet. Inte innan mens! Du kanske är gravid tjejen??  Flört
    Mamma till Julia, 070417
  • lhea1979
    Brooklyn skrev 2011-01-02 15:01:00 följande:
    Hej tjejer, ingen mens och inget plus.. antar att min mens bara är sen, vilket den aldrig varit förut..
    Surt surt.. Men det är väl bara vänta  och se..
    Ville ju så gärna ha ett plus..
    Ge inte upp!!! Positivt ju att den inte brukar vara sen!! Det kanske bara är hormonnivån som är lite seg!!
    Hoppet är det sista som överger oss!!
    Mamma till Julia, 070417
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!