Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Kommer tanten... så är det nya positiva tag! Ett plus i januari är inte fy skam det heller! Kram
Väntan, väntan och väntan. Denna väntan innan det tar sig är nog den värsta i alla fall. När man väl är gravid kan man ju börja nedräkningen i alla fall!
Jag hoppas få läsa om många plus i denna tråden! Lycka till!
Jag längtar, längtar efter att få ta test nästa helg! Jag känner på mig att detta är en lyckotråd med massa !!
Kramar
Bra jobbat BabyW! Det är ju att hamna på plus-listan som vi alla stävar efter så självklart skall den vara med hela tiden!!
Hoppas snart få se någon mer av oss där!
Härligt!! Ibland måste man våga sticka ut hakan lite!
Om jag skall vara ärlig så tror jag nog själv också att jag är gravid. Men man har ju blivit besviken förr!
Då är det skönt att ha stöd här också!
Är det någon som vet hur lång genomstnittstiden är för att bli gravid?
Jag ser också ett svagt !!! Jättestort Grattis!!! Den bästa Nyårspresenten!! Kram
Jag är också en av alla som väntar, denna sega väntan. Jag har också som många andra testat mig tidigare men fick negativt test. Men jag inser att det förmodligen var för tidigt BIM-7.
Så nu är det bara att vänta och testa i slutet på nästa vecka. Kul att vi är så många som har BIM runt 7 jan.
Så skönt att ha alla tjejer här inne så vi kan bolla glädje, besvikelser och symptom med varandra. Jag har molvärk i magen och det har jag haft nu sedan förra helgen, det ger sig inte. I övrigt tycker jag att ådrorna på brösten syns tydligare.
Hoppas, hoppas, hoppas på flera fina nästa vecka!!!!