Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Vad häftigt att du redan nu kan se ett plus! Stort grattis!!
Hoppas också få ett plus i dagarna..
Vad häftigt att du redan nu kan se ett plus! Stort grattis!!
Hoppas också få ett plus i dagarna..
BIM idag eller imorgon, men inget denna månad.. minus idag, inte äns en tillstymelse...så tanten kommer nog imorgon senast..
Hej tjejer, ingen mens och inget plus.. antar att min mens bara är sen, vilket den aldrig varit förut..
Surt surt.. Men det är väl bara vänta och se..
Ville ju så gärna ha ett plus..
Min mens brukar ju aldrig vara sen, men jag är säker i alla fall eftersom när jag plussade med min dotter gjorde jag det fyra dagar innan bim. Så om jag skulle varit gravid nu borde jag väl kunna se det nu?
Men nej nej, fett minus här än..
Vafasiken.. bim +3, ingen mens inget plus.. Aldrig haft sen mens..
Båda gångerna jag varit gravid har det visat sig på ca bim -4...
Om jag nu inte är gravis kan väl mensen lika väl komma så man kan börja tänka på nästa äl...
Nu måste jag få er hjälp!
jag hade ju BIM på nyårsafton, ingen mens i sikte och inte heller nått plus.
Använder testlagrets.
Men igår när jag torkade mig (ursäkta detaljerna) så på pappret såg jag nått litet slemigt blodrött. Kanske bara halv cm stort. Detta fick jag sen gången efter igen. Då tänkte jag ahh mensen är på väg. Satte på mig ett trosskydd när jag fick och la mig men icke, ingen mens.. inga menskänningar eller någon känning av nått slag..
Vad var det? vart är min mens?
Min mens har alltid kommit på dagen nu är jag på bmi + 4..
Så trött jag blir.
Nu kan jag hoppa av listan för denna månad, mensen kom nu.
Sen som tusan..
Så himla jobbigt när mensen blir oregelbunden.. hur ska jag nu räkna ut nästa äl?
Ska jag räkna den som vanligt? Brukar ju ligga på 31 dagars cirkel inte som nu 33/34..
Någon som har koll?
Tack BabyW!
Ja jag vill inte ge upp än, en månad till pallar man väl =)
Sist jag blev gravid tror jag att jag hade äl runt dygn 16, vi hade sex dygn 15 nämligen..
Så det stämmer att jag kanske har äl tidigare än vad jag trott tidigare då jag trott dygn 17-18..
Hoppas mannen pallar flera dygn =) Hahah..
Oj vad många som plus! Stort grattis på er!!
En vecka kvar till äl.. går så himla segt...