Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Men åh vad skoj! Grattis till er båda! Jag längtar så mycket till april. Hade gärna börjat redan nu men vi vill ha en bebis första halvåret denna gång :)
Men åh vad skoj! Grattis till er båda! Jag längtar så mycket till april. Hade gärna börjat redan nu men vi vill ha en bebis första halvåret denna gång :)
Hur mår ni då? :)
Chokladmuffins: Ja det kan jag förstå. Hoppas du får fortsätta må bra också. Ja jag hoppas att det går fort när vi väl börjar. :)
BabyW: Åh kul att du är tillbaka! Skönt att allt verkar gå åt rätt håll nu. Håller tummarna för er!
AngelandDevil: Åh det förstår jag! Hur gick det på Vul?
Har beställt hem äl tester här så tänkte börja testa så man har lite koll i alla fall. Vill inte riskera att missa den i april. Funderar även på om man ska sluta med tabletterna nu den 28/1. Då är hela förpackningen slut. Lättare att ha koll om man hinner få tillbaka mensen. Sambon är dock tveksam och tycker jag kan skaffa nytt och sluta sen i april istället. Jag tvekar eftersom jag inte vet om jag får tillbaka mensen på en gång eller inte. Vi får se helt enkelt. Längtar tills äl testerna kommer hem i alla fall.
Ska vi biöda en grupp på fb? Tror det är lättare att hålla kontakt och prata där. Dom flesta, inkusive mig själv, är nog inne på fb mer än här. Hade varit kul men som sagt bara ett förslag.
Ska vi biöda en grupp på fb? Tror det är lättare att hålla kontakt och prata där. Dom flesta, inkusive mig själv, är nog inne på fb mer än här. Hade varit kul men som sagt bara ett förslag.
Vi får nog skjuta upp det till i början av maj istället. Har inte gått utslag på ältesten ännu sen blödningen men det har blivit starkare. Lär nog ha äl i början på månaden och om vi börjar i april så kan det hända att vi får en till i slutet på året. Det blir så tätt mellan födelsedagarna + att det är jul så det vill jag inte riskera.
Vad härligt med ett pickande hjärta! :) antar att RUL gått fint också? :D Du är väl halvvägs nu också? Jösses så tiden går fort!
Ingen bebis här! Lär nog dröja ett tag till. Och nej, vi försöker inte heller :) båda har kommit in på universitetet och börjat plugga så vi har ingen brådska. Men ser att ni som var gravida har fått/ ska få snart. Vad roligt! Lillen har nyss fyllt 2 år! tiden går så fort! Ingen bebis längre. Hoppas allt är bra med er. Tycker fortfarande vi ska starta en grupp på fb så vi kan hålla kontakten lättare :)
Hur går det för alla? Själv har vi börjat försöka igen, och lyckades på första försöket. Tyvärr blev det missfall, så väntar just nu på att man ska sluta blöda så man kan sätta igång igen. Har ju sen tidigare blivit lovad trombyl från dag 1 men när jag pratade med spec första gången kunde de inte hjälpa mig förrän jag varit till mvc och även träffat läkaren på spec. Andra gången jag ringde, när jag hade fått missfall ifrågasatte de varför jag inte ringt tidigare eftersom det klart och tydligt står att jag ska ha trombyl från dag 1. Det hade hon ju kunnat säga första gången.. nåväl hon noterade i journalen att jag får prata med en läkare direkt jag plussar nästa gång.
Hoppas innerligt att det går vägen för er <3 Känns så surt bara. Jag har tydligen lätt för att bli gravid men svårt att behålla utan hjälp. Får ofta missfall :( Jag hoppas verkligen att de håller vad de lovat nästa gång jag får ett positivt test. Är så orolig att jag inte kommer att få någon extra hjälp denna gång trots vår historik.
Hade varit så roligt att få följas åt igen :)