Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Jag har BIM idag och tog ett CB-test imorse. Fick ett snabbt, tydligt och stort , så nu är det inget att tveka över längre!
Har dock urinvägsinfektion för 100:de gången typ och äter antibiotika för andra gången på två veckor :( Känns inge vidare...
Någon annan här som har problem med UVI??
Kram
Jag har fått UVI några gånger. Oftast (ja, jag vet att man alltid ska) efter att jag slarvat med att gå på toa efter sex. Så jag får väl lite skylla mig själv... Men har man bebisverkstad, så är det ju ibland lätt hänt att man ligger kvar en stund för att ge det en ärlig chans, liksom...
Ett hett tips är att dricka Tranbärsjuice när (om) du känner att det att är på gång. Det rensar ur och är vätskedrivande. Drick även mycket vatten.
Kram
Mina tester är från billiga teste.se...eller vad det nu hette.
Härligt att du har + et svart på vitt nu!! STOOORT GRATTIIIIS!!!
Helene- tror du inte att du fortfarande har lite för lite hormon bara då?? Eftersom sträcket var så svagt på den tidigare stickan. Jag tänker vänta någon dag till med CB då mina sträck är så svaga...
Ni som idrottar och har varit gravida eller är nu...hur gör ni med fortsatt träning? Jag har ett MF i bagaget och är ASRÄDD för att ta i nu...om det nu visar sig vara något...Har match på lördag- kontaktidrott- och vet inte om jag ska ställa upp eller inte...
Hur har/hade ni gjort?
Angåede din träning så förstår jag din rädsla. Efter mf så är man rädd att göra saker "fel". Det var jag med. Hård träning/ansträngning bör man ju t ex INTE göra efter IVF, utan man ska hålla sig lugn och inte anstränga sig eller lyfta tungt.
Så mitt råd är för din egen skull - hålla dig lagom lugn och undvik matchen om det går. Så behöver man aldrig tänka om...
Stora kramar