Inlägg från: DazHamster |Visa alla inlägg
  • DazHamster

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Anni M skrev 2011-05-30 22:17:13 följande:
    uppdaterar mej på list

HjärtaHjärta

BIM-LISTAN

AnniM84 - ÄL 30 Maj / BIM ca 12 juni ( 3 försöket, inga barn)
    Lyckliglängtan - ÄL 19-20 maj / BIM 4 juni (12:e försöket)
    AgnesGN - ÄL ? / BIM ? (försökt sen dec -10, inga barn)'
    DazHamster - ÄL 23 maj / BIM 4-5 juni (16:e försöket)
    Ohbaby - ÄL 24 maj / BIM runt 7 juni (11:e försöket)
    Babydreamer - ÄL 29 maj? BIM 13 juni (7:e försöket, inga barn)
    SoMa72 - ÄL ? maj/ BIM 14 juni (11:e försöket, inga barn)
    Swn - ÄL 8 juni / 22 juni ( 14:e försöket, 2:a barnet)

Plus - listan

Myrran81 - plus på BIM -7
    Laref - plus på BIM ?
    Systertillknorr - plus på BIM+3
    Elle1984 - plus på BiIM -?
    Lovika83 - plus på BIM +3/4
    Matematik - plus på BIM -1
    AngelandDevil - plus på BIM -1
    HelenFr - plus på BIM -1
    Babymoon - plus på BIM -3
    AngelandDevil - plus på BIM -1/ +1
    Skruttnorpan - plus på BIM +/- (?)
    Delight87 - plus på BIM +1
    Adora1 - plus på BIM +8
    Daniela01 - plus på BIM -4
    Chokladmuffins - plus på BIM ?
    Skyrocket - plus på BIM -4
    Baby88 - plus på BIM ?
    T inne - plus på BIM -4
    Dellz - plus på BIM +2
    FruDahllöw - plus på BIM -1
    Lilla Ego 07 - plus på BIM +1
    Limpan 83 - plus på BIM -4
    Bebis11 - plus på BIM -6
    Deeya - plus på BIM -7
    Sommar - plus på BIM -2
    Bia 80 - plus på BIM -6
    Trollbusarna - plus på BIM -2
    LilyRose - plus på BIM +5
    MiAmore - plus på BIM -2
    Brooklyn - plus på BIM -1
    Maajsi - plus på BIM + 1
    ACJL - plus på BIM

HjärtaHjärta
    längesen man hörde ifrån dig :/ hur mår du då? hur länge hade ni kämpat?
  • DazHamster

gjorde ju test igår på bim -5 åh de var minus, idag bim -4 så ser jag ett ytterst svagt streck men kan lika gärna vara inbillning :P ska iaf testa tills ja får plus eller mens. En sak som ja tycker är jobbig nu åh de är att ja är så himlans trött :/ sover ja för lite ja då är ja för trött åh sover ja för mkt ja då är ja också jättetrött åh sover ja lagomt men då är ja lika trött också!!! ja vill inte vara trött för ja blir så lat då åh vill bara vara hemma åh gå åh lägga mig igen!! men de ha ju regnat mkt åh vart oväder så kanske därför man känner sig trött åh hängig i kroppen.

Idag ska ja färga håret åh klippa mig =) lika bra att man gör de nu innan man vet att man är gravid =)

• DazHamster
    Adora1 skrev 2011-05-31 17:21:17 följande:
    Bli inte ledsen bara om det visar negativt när du testar så tidigt! Jag har aldrig fått utslag före BIM...Och jag har kört med Testa-tidigtstickor och morgonurin men inget positivt före BIM. Ååh, det är omöjligt att inte känna efter en massa dagarna före BIM Glad...Spännande!
    DazHamster skrev 2011-05-31 13:01:58 följande:

gjorde ju test igår på bim -5 åh de var minus, idag bim -4 så ser jag ett ytterst svagt streck men kan lika gärna vara inbillning :P ska iaf testa tills ja får plus eller mens. En sak som ja tycker är jobbig nu åh de är att ja är så himlans trött :/ sover ja för lite ja då är ja för trött åh sover ja för mkt ja då är ja också jättetrött åh sover ja lagomt men då är ja lika trött också!!! ja vill inte vara trött för ja blir så lat då åh vill bara vara hemma åh gå åh lägga mig igen!! men de ha ju regnat mkt åh vart oväder så kanske därför man känner sig trött åh hängig i kroppen.

Idag ska ja färga håret åh klippa mig =) lika bra att man gör de nu innan man vet att man är gravid =)

Ojojoj, låter ju mycket spännande! Jag ska titta i tråden varje dag efter nästa testresultat! Var strecket färgat? Vilken sorts g-test?Fy vad taskigt och okänsligt verkligen!!! Jag hade blivit så besviken och ledsen! Med dottern försökte vi i ungefär ett år innan det blev nåt och jag fick måååånga dumma kommentarer om att vi "kanske inte var kompatibla" (kunde jag sticka hål på direkt för det finns INGET vetenskapligt i det öht!!), "om ni stressar över det blir det inget" (finns inga som helst bevis för det heller!!) etc etc. Bara massa trams istället för att stötta en liksom...
    Sen av en ren slump tog det nästan genast denna gången och alla har varit vääldigt tysta {#emotions_dlg.djavulsk}...
    Om du orkar kan du väl säga till henne att du (såklart) blir ledsen när hon säger såna dumma saker! Men jag förstår om du inte pallar...
    det är testlagrets gravtest =) dom ska tydligen inte ge spökstreck heller därför dom har ett bredare gravtest men de var färgat men ändå så svagt så ja skulle ju likaväl kunna inbilla mig :P men jag tänker testa mig varje dag för åh se om de blir någon skillnad åh att de blir starkare =)
  • DazHamster

HjärtaHjärta

BIM-LISTAN

Lyckliglängtan - ÄL 19-20 maj / BIM 4 juni (12:e försöket)
    DazHamster - ÄL 21-22 maj / BIM 4-5 juni (17:e försöket, inga barn)
    Ohbaby - ÄL 24 maj / BIM runt 7 juni (11:e försöket)
    AnniM84 - ÄL 30 Maj / BIM ca 12 juni ( 3 försöket, inga barn)
    Babydreamer - ÄL 29 maj? BIM 13 juni (7:e försöket, inga barn)
    SoMa72 - ÄL ? maj/ BIM 14 juni (11:e försöket, inga barn)
    Swn - ÄL 8 juni / 22 juni ( 14:e försöket, 2:a barnet)
    AgnesGN - ÄL ? / BIM ? (försökt sen dec -10, inga barn)'

Plus - listan

Myrran81 - plus på BIM -7
    Laref - plus på BIM ?
    Systertillknorr - plus på BIM+3
    Elle1984 - plus på BiIM -?
    Lovika83 - plus på BIM +3/4
    Matematik - plus på BIM -1
    AngelandDevil - plus på BIM -1
    HelenFr - plus på BIM -1
    Babymoon - plus på BIM -3
    AngelandDevil - plus på BIM -1/ +1
    Skruttnorpan - plus på BIM +/- (?)
    Delight87 - plus på BIM +1
    Adora1 - plus på BIM +8
    Daniela01 - plus på BIM -4
    Chokladmuffins - plus på BIM ?
    Skyrocket - plus på BIM -4
    Baby88 - plus på BIM ?
    T inne - plus på BIM -4
    Dellz - plus på BIM +2
    FruDahllöw - plus på BIM -1
    Lilla Ego 07 - plus på BIM +1
    Limpan 83 - plus på BIM -4
    Bebis11 - plus på BIM -6
    Deeya - plus på BIM -7
    Sommar - plus på BIM -2
    Bia 80 - plus på BIM -6
    Trollbusarna - plus på BIM -2
    LilyRose - plus på BIM +5
    MiAmore - plus på BIM -2
    Brooklyn - plus på BIM -1
    Maajsi - plus på BIM + 1
    ACJL - plus på BIM

HjärtaHjärta

justerade listan lite =)

• DazHamster
    ACJL skrev 2011-05-31 19:50:12 följande:
    Åhh låter lovande!!  Men förstår om du inte törs ropa hej än. Ska blir spännande å se om det är starkare i morgon, hoppas!!
    Babydreamer skrev 2011-05-31 16:45:51 följande:
    Igår blev jag otroligt ledsen över vad en väninna sa till mig. Hon sa "Vad konstigt att du inte blivit gravid ännu, jag och mitt ex behövde bara slarva nån gång med skydd så blev jag gravid" tack för den käftsmällen liksom... Älsklingen försökte trösta mig med allt det här snacket om att det tar klängre tid för vissa medan en del blir gravida så fort de ser ett par kalsonger... Suck, varför kan aldrig jag få vara en av dom som  det bara funkar för... Kommer ju inte bli nått denna månad heller säkert... Har inte känt av några tecken på ägglossning ännu...
    Men jag blir så förbannad på folk som inte fattar bättre! Men det klar, här man aldrig behövt försökt någon gång så är det kanske svårt att förstå att man vill inte höra sånt! Kram till dig! Jag hoppas verkligen ni får erat plus snart!
    jag hoppas också det för idag har det dragit nere i livmodern så in i h-vete mamma trodde ja fick magknip :D
    dessutom så känner ja den där pickande nålen i underlivet nu vet inte om ja ska ta de pos. eller neg. då ja känt så förut så har ju mens helvetet kommit grrr.... men kan ju lika gärna vara ägget som fäster =)
    Vi får helt enkelt se :)
    ja har inte känt förut att det varit jättedryg åh lång väntan mellan ÄL och BIM men för första gången så känns de skitdrygt just nu men de börjar ju närma sig hoppas resten av oss som är kvar får våra plus nu i juni så vi kan glädjas tillsammans =)
  • DazHamster
    ACJL skrev 2011-06-01 09:03:06 följande:
    Ja gravid symtomer är ju ganska lika mens symtomer, så man kan aldrig riktigt vara säker! Hoppas så klart att det är gravid symtomer!!
    Väntar spännt på om du gjort ett nytt g-test lr ej?!

Själv har foglossningen redan börjat, suck! Fick så förra gången, började tidigt och höll på till ca v.20 sen började det avta och sedan försvann det. Hoppas det blir så nu också! Har ganska tunga "sysslor" här hemma och det känns!
    Har gjort ett till test men gick på toa vid 02.00 sista tiden åh vaknade 4.30 av att ja var tok pissnödig så gjorde ett test då men då syntes inget åh sen nästa gång ja vaknade var vid 7.30 åh gjorde ett nytt då men inget syntes där heller men förmodligen var de nog inte tillräckligt koncentrerat =) ska inte dricka någonting efter kl. 20 ikväll åh försöka hålla mig hela natten så får vi se imorgon bitti =)
    Limpan 83 skrev 2011-06-01 14:35:27 följande:
    DazHamster: Är såå nyfiken! Hur har det gått? Fått starkare streck idag? Jag kikar in här iband och håller mina tummar för er.

Kram
    du kan läsa vad ja skrev här ovanför till ACJL :)
    känner mer åh mer att de drar nere i livmodern men vågar inte hoppas men ja vill gärna släppa efter åh tro att de blir ett plus men ja tror inte att ja skulle bli så besviken heller de har ju blitt en vana såhär efter 17 ggr! en månad mer eller mindre rör mig inte ryggen till längre de blir då de blir =)
    Men en sak är nog ganska säker blev de inget nu så kommer ja nog inte ta pergotime nå mer för ja reagerade ganska kraftigt på den åh då inväntar vi till efter sommaren. Skulle ju bli iväg skickad för insemmination då men nu har ju Ludmila sagt att hon kommer skicka oss på ivf istället då hon med stor sannolikhet tror att de sitter i mitt huvve :P
  • DazHamster
    Limpan 83 skrev 2011-06-01 19:04:46 följande:
    Hehe ja du får försöka knipa ihop hela natten :P Låter ju väldigt lovande med tanke på dina symtom. Men måste ändå kännas skönt att ni snart ska få hjälp. Då kanske du kan slappna av lite mer nu i sommar och känna att det bara är en bonus om det sker tidigare :) Jag hoppas verkligen att du får ett plus snart!!
    jag har faktiskt känt mig rätt så avslappnad sen ja tog kontakt med Ludmila åh hon ville påbörja en utredning =)
    En fråga bara ja brukar oftast ha ont i ryggen som sen bryter ut till ryggskott men nu har ja ont nere i svanken med en mer ilande känsla de känns nästan som mensvärk fast i ryggen åh inte i livmodern :S kan man få ont i där om man skulle vara preg. åh även så här tidigt?? de går från svanken åh strålar ut mot sidorna :( har haft så i tre dagar nu men idag har de vart riktigt jobbigt :/
  • DazHamster

oki jag hoppas att de e grav. symptom då =) de blir lite bättre då ja skjuter fram höfterna som ja fick tips om då min vän va till sjukgymnasten p.g.a. foglossning =)
    det drar mycket mer i nedre regionerna allra helst på vänster sida så jag tror verkligen inte att mensen kommer behagas att dyka upp dom närmsta nio månaderna =) kollade för skojs skull på familjelivs kalender där man räknar ut när man ska få bebis åh skulle få endera 10 feb eller 11 feb =) tur man passerat december iaf :D
    Nu är ja för överglad då ja inte vet hundra än man ja väntar tills de dyker upp ett plus =)

• DazHamster

näe de va nog ett inbillningsstreck jag såg i förrgår för idag var de blankt :/ men samtidigt så va ja inte pinknödig då ja vaknade men har inge minne av att ja vart på toa inatt men ja kan ju ha gått ändå då ja var så trött att ja sov till 12 :S har haft skitont på höger sida vid ryggen men de kan ju ha varit äggstocken ja känt av för de kändes inte i ryggraden utan de var på sidan vid strax nedanför höften alltså inte i höftbenet utan mellan höften åh ryggraden. Kunde verkligen inte sova för de spelade ingen roll hur ja låg så gjorde de inte de ilade åh molde!
    Då ja har min vanliga ryggvärk så släpper de då ja går åh lägger mig men inte nu :/

jaja jag har ju inte BIM förrän lör/sön så de e några dagar kvar =)

• DazHamster
    ohbaby skrev 2011-06-02 06:39:58 följande:
    Smygtestade mig nyss. Vaknade av att jag var dundernödig och tänkte att det är lika bra o testa. Bim-4 idag. Men det blev såklart negativt.
    Hoppas väl på att det är förtidigt att testa men just nu känns det omöjligt att få två streck på en sticka:(
    de e nog förtidigt =) de e bara åh hålla ut åh vänta in BIM, jag funderar på om ja ska ge fan i att testa mig nu fram till BIM åh har fanskapet inte dykt upp till senast måndag ska ja ringa Ludmila för då ska ja in på undersökning.
    Har du nå mer känningar än att du pinkar mkt?
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!