Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Nej vad tråkigt hoppas verkligen att han tjockar på sig lite till nästa tul så att han får ligga kvar en stund till i magen! Skickar en massa styrkekramar!!
Hur går det Maajsi? Min lilla prins blir hela 2 månader på söndag! Vart tar tiden vägen? Dagarna springer förbi alldeles för fort nu när vi har 2 barn i familjen
Jag har oxå besvär med amningen! Det började göra jätteont vid amning när han blev ca 2 veckor och det blev bara värre och värre. Bvc sa bara åt mig att ge honom ersättning för att avlasta bröstvårtor lite... Förra tisdagen fick jag äntligen hjälp av amningsmottagningen då läkaren skrev ut en tablett mot svamp och det blev sån skillnad! problemet är ju nu att jag tror att min mjölkproduktion blivit sämre pga att jag haft så ont vid amning i 6 veckors tid att jag inte jag inte kunnat amma fritt. Men försöker att amma så mycket jag kan nu när det inte gör lika ont längre
Förvara varmt vatten i termos och förbered ersättningspulvret i en vällingdoserare så är det bara att blanda och ge på natten tar inte ens ,1 minut
Vilken sötnos! Hoppas ni mår bra allihopa!
Grattis till er lilla prins!!! Skönt att förlossningen gick fort när du haft så kämpigt med graviditeten!
Åh vilken liten sötnos!! min skrutt blir hela 6 månader idag på alla hjärtans dag Vilket fint namn ni har gett honom. Gillar det verkligen!