Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Åh så skönt att allt såg bra ut :) vad fort tiden går! :) å grattis till pojken!
Åh så skönt att allt såg bra ut :) vad fort tiden går! :) å grattis till pojken!
Var på TUL igår. Lillen har tappat i vikt och beräknades nu väga 1370 g vilket är -31 %. Tidigare låg han på -27 %. Har han tappat mer till nästa tul så överväger dom att ta ut honom. Jag hoppas att han har tagit igen sig och att allt är bra. Man blir ju så orolig.
Jag har jätte goda nyheter. Jag är så sjukt glad :) Var på TUL idag. Trodde att han skulle ha tappat ännu mer så förväntade mig en vikt på ca. 1500 g. Läkaren fick vikten till 1900 g. Helt otroligt. en viktökning på 530 g sen sist. Nu räknas han inte som tillväxthämmad längre då han nu ligger på -21 %. Hoppas nu att det fortsätter såhär. Som det ser ut nu så får jag väl en normalstor bebis, precis som förväntat av mig. Får nog bara små barn på ca. 3 kg. Dottern vägde 1180. Hur som helst är jag så grymt glad. Vilken kämpe jag har.
Skönt med goda nyheter mitt i allt detta då det idag är 1 år sedan vi fick veta att vår älskade lilla pojk hade somnat in i magen. <3
3180 g menar jag såklart.
Ah det känns underbart . Idag är jag i v.34+4 :)
Det går jätte bra. Var på TUL idag och lillen har växt på fint. Han beräknades väga 2223 g, - 21 %, precis som sist. Helt normalt med andra ord. Känns så himla skönt att han har tagit igen sig. Nu har dessutom lagt sig med huvudet neråt så hoppas han håller sig på plats nu. V. 36+1 idag så högst 26 dagar kvar då jag inte behöver gå över bf. Längtar så.
Var på vändningsförsök i måndags, som lyckades till slut. Har TUL och lägeskontroll på fredag så har han vänt sig fel igen så blir jag igångsatt i helgen. Ingen som förvånar mig då detta är en extremt rörlig bebis. V. 37+6 idag så förhoppningsvis kommer han snart.
Har han vänt sig igen så vänder dom honom å sätter igång mig innan han hinner ändra läge igen :)
Han hade vänt sig igen! På måndag sätts jag igång. Så spännande :)
HelenFr: Tack så mycket! Jag är grymt nervös. Imorgon är han här. Oj vad jag har väntat och längtat! Det är nära för dig också :)