Babydreamer skrev 2012-09-15 03:00:25 följande:
Härligt att han följer sin kurva
sen är det ju många barn som väger bra mkt mer än den vikt dom fått fram på tul så förhoppningsvis är det även så med din prins
och det är ju inte många veckor kvar tills du äntligen får hålla honom i din famn
Ja, jag hoppas nästan dom mätt otroligt fel. Det skulle kännas mycket bättre. Jag längtar så efter honom nu. Det är ju på onsdag, högst 9 veckor kvar tills jag får honom i famnen. Jag kommer inte
att få gå över bf då han är så liten. Hoppas dock att jag får igångsättning tidigare än så.
AngelandDevil skrev 2012-09-15 09:09:39 följande:
Maajsi: Du verkar ha haft det kämpigt och det är skönt att höra att lillen ändå följer sin kurva och att du fått dina extrakontroller! Det måste vara jätte tungt för dig/er att ni miste er lilla ängel men försök att hålla fokus på det som är bra just nu, i denna stund. Sorgen kommer alltid finnas där men den blir lättare att hantera med tiden tror jag. Och ja, tiden har inget slut vilket har både sin fördelar och nackdelar!
Jo, det är precis det jag försöker göra, men det kommer de stunder då ingenting känns bra. Lyckligt nog har dessa stunder minskat och hoppet har på senare tid infunnit sig mer och mer. Antagligen för att de har så bra koll på mig och att det nu börjar närma sig.