• Limpan 83

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Men åhhh vad kul med massa plus!!! STORT GRATTIS till er alla! Hoppas nu att allt går som det ska och att ni mår bra :)

• Limpan 83

Inge kul Brooklyn :( jag är nu i v. 16 och mår fortfarande illa. Spydde senast i helgen så det har iaf blivit bättre. Men jag mår ju illa konstant hela dagarna. Har blivit lite bättre men absolut inte helt bra, det finns där i bakgrunden. Men tror att för de flesta så försvinner det i v. 12. Hoppas att det går över fort.

Blandade känslor i tråden nu. Vill ge en stor kram till er som känner misströstan och som har det kämpigt. Men kämpa på! Det kan bara bli bättre. Det blir er tur också!

• Limpan 83

babyW: Vet inte vad jag ska säga. Du verkar ha en underbar man iaf och ni verkar finnas där och stötta varandra. Tillsammans kommer ni att ta er ur detta. Då har ni ork att fortsätta med era planer. Tills dess hoppas jag att ni får bra hjälp utifrån och att ni verkligen tar hjälp av varandra, pratar ut och vågar vara ledsne. Det kommer blir bättre!! Stor mega kram från mig!

• Limpan 83

ACJL: GRATTIS!!!! Vad roligt för er!! Så glad för din skull!!

Själv var jag på ultraljud idag. Allt såg bra ut och vi väntar en liten pojke. Jag är helt överlycklig! Kan inte sluta le :)

Ha en underbar helg allihopa! Kram

• Limpan 83

Tack tjejer!! Det börjar kännas verkligt nu, jag ska bli mamma :) Inget speciellt namnförslag ännu. Vi är lite oeniga jag och sambon. Har ni några fina förslag att dela med er av? :)

• Limpan 83
    ACJL skrev 2011-05-27 17:43:30 följande:
    Har inte tänkt så mkt på namn men jag tycker det är jätte svårt att komma på vilka jag helst tycker. Med första sonen hade vi James och Luna, men när han kom blev det Charlie, och med andra hade vi Alfred och Signe-li men det blev Vince, så vi ändrar oss verkligen i sista sekund, men vi har aldrig ångrat våra val efter det  
    Fina namn :) ja jag tror detä'r svårt att bestämma ett namn. Det kan nog vara bra att ha några olika, så får man se vad han passar som att heta när han tittar ut :)
  • Limpan 83

DazHamster: Är såå nyfiken! Hur har det gått? Fått starkare streck idag? Jag kikar in här iband och håller mina tummar för er.

Kram

• Limpan 83
    DazHamster skrev 2011-06-01 17:33:43 följande:
    Har gjort ett till test men gick på toa vid 02.00 sista tiden åh vaknade 4.30 av att ja var tok pissnödig så gjorde ett test då men då syntes inget åh sen nästa gång ja vaknade var vid 7.30 åh gjorde ett nytt då men inget syntes där heller men förmodligen var de nog inte tillräckligt koncentrerat =) ska inte dricka någonting efter kl. 20 ikväll åh försöka hålla mig hela natten så får vi se imorgon bitti =)
    Limpan 83 skrev 2011-06-01 14:35:27 följande:
    DazHamster: Är såå nyfiken! Hur har det gått? Fått starkare streck idag? Jag kikar in här iband och håller mina tummar för er.

Kram
    du kan läsa vad ja skrev här ovanför till ACJL :)
    känner mer åh mer att de drar nere i livmodern men vågar inte hoppas men ja vill gärna släppa efter åh tro att de blir ett plus men ja tror inte att ja skulle bli så besviken heller de har ju blitt en vana såhär efter 17 ggr! en månad mer eller mindre rör mig inte ryggen till längre de blir då de blir =)
    Men en sak är nog ganska säker blev de inget nu så kommer ja nog inte ta pergotime nå mer för ja reagerade ganska kraftigt på den åh då inväntar vi till efter sommaren. Skulle ju bli iväg skickad för insemmination då men nu har ju Ludmila sagt att hon kommer skicka oss på ivf istället då hon med stor sannolikhet tror att de sitter i mitt huvve :P
    Hehe ja du får försöka knipa ihop hela natten :P Låter ju väldigt lovande med tanke på dina symtom. Men måste ändå kännas skönt att ni snart ska få hjälp. Då kanske du kan slappna av lite mer nu i sommar och känna att det bara är en bonus om det sker tidigare :) Jag hoppas verkligen att du får ett plus snart!!
  • Limpan 83

Jag vet inget om hur tidigt man kan ha ryggont. Men jag har det nu och fick det nog redan i v. 10 första gången. Hoppas att dina besvär beror på en graviditet

• Limpan 83

STORT grattis till er som plussat!!!! Vad skoj!! Lycka till nu :)

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!