Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Men åhhh vad kul med massa plus!!! STORT GRATTIS till er alla! Hoppas nu att allt går som det ska och att ni mår bra :)
Men åhhh vad kul med massa plus!!! STORT GRATTIS till er alla! Hoppas nu att allt går som det ska och att ni mår bra :)
Inge kul Brooklyn :( jag är nu i v. 16 och mår fortfarande illa. Spydde senast i helgen så det har iaf blivit bättre. Men jag mår ju illa konstant hela dagarna. Har blivit lite bättre men absolut inte helt bra, det finns där i bakgrunden. Men tror att för de flesta så försvinner det i v. 12. Hoppas att det går över fort.
Blandade känslor i tråden nu. Vill ge en stor kram till er som känner misströstan och som har det kämpigt. Men kämpa på! Det kan bara bli bättre. Det blir er tur också!
babyW: Vet inte vad jag ska säga. Du verkar ha en underbar man iaf och ni verkar finnas där och stötta varandra. Tillsammans kommer ni att ta er ur detta. Då har ni ork att fortsätta med era planer. Tills dess hoppas jag att ni får bra hjälp utifrån och att ni verkligen tar hjälp av varandra, pratar ut och vågar vara ledsne. Det kommer blir bättre!! Stor mega kram från mig!
ACJL: GRATTIS!!!! Vad roligt för er!! Så glad för din skull!!
Själv var jag på ultraljud idag. Allt såg bra ut och vi väntar en liten pojke. Jag är helt överlycklig! Kan inte sluta le :)
Ha en underbar helg allihopa! Kram
Tack tjejer!! Det börjar kännas verkligt nu, jag ska bli mamma :) Inget speciellt namnförslag ännu. Vi är lite oeniga jag och sambon. Har ni några fina förslag att dela med er av? :)
DazHamster: Är såå nyfiken! Hur har det gått? Fått starkare streck idag? Jag kikar in här iband och håller mina tummar för er.
Kram
Jag vet inget om hur tidigt man kan ha ryggont. Men jag har det nu och fick det nog redan i v. 10 första gången. Hoppas att dina besvär beror på en graviditet
STORT grattis till er som plussat!!!! Vad skoj!! Lycka till nu :)