Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
jo, jag har värk så ingen tvekan där inte :)
jo, jag har värk så ingen tvekan där inte :)
Jag har slutat blöda idag, så nästan 6 dagar med blödning. Hujja :/ Verkligen inte roligt. Hoppas verkligen inte att cykeln gått från 30 dagar till 37 dagar + 6 dagars blödning istället för 3. Men jag ska försöka att INTE bli gravid den här månaden för provtagningen är den 6e och de e ju inte så himla länge kvar :)
Hm, nu vet jag inte om jag skrivit detta, nåväl. Var på provtagning på sjukhuset förra veckan pga det som hände med lillen + flertalet missfall. Blev lovad trombyl från dagen jag plussar + ett ännu tidigare VUL för att se så allt går vägen. Ska även prata med läkaren på fredag om fragminsprutor då det ska förhindra blodproppar. Mensen ska komma imorgon. Hade känt av illamående från och till. Antagligen var det inbillning, men kunde inte hålla mig så köpte tester igår och vad ser jag om inte ett +? Tog ett idag också för att vara på säkra sidan, samma sak där. Är gravid igen, dock otroligt orolig. Nu ska det banne mig gå vägen denna gång. Håll tummarna för mig!
Haha, ja! :D vad gulligt! ju fler so hejar desto bättre ^^
Tack tjejer :)
Nu har jag fått en tid för VUL den 2/4. Hoppas nu att allt ser ut som det ska. Är så orolig.
Ja, 2 veckor kvar nu tills jag får se plutten (förhoppningsvis) :D Och än så länge inga blödningar eller värk. Hoppas det håller i sig. Gick in i v. 6 idag. Varje vecka är ett framsteg för mig. Åtminstone när det gäller risken för missfall. Den andra oron tar jag itu med senare.
Tack tjejer :D Än så länge håller pyret sig kvar därinne :) Längtar tills den 2a april. Hoppas dagarna går fort. Jag är så sjukt orolig. Lär väl aldrig kunna slappna av under hela denna graviditet. Tanken om att även måsta begrava detta barn gör sig påmind. Men jag tar en oro idag. Först fokuseras det på att inte få missfall.