• Limpan 83

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

DazHamster: Hm, aldrig fått ett spökstreck. Hur kan det bli så? Ser att det inte är någon färg, precios som du skrev. Men skumt att det liksom kan bli som en markering där strecket borde vara... Förstår om ni som får/fått så blir fundersamma.

Hoppas att ni får RIKTIGA plus SNART!!
  • Limpan 83
    Bia: Nej det är inte lätt det här med jobb, kariär och vänta barn. jag är ju precis färdigutbildad och hade planerat att få barn typ nu, vilket sket sig :( Så nu är jag gravid och söker jobb.. ingen lyckat kombination. Vill såklart få ett nytt jobb men samtidigt vet jag inte hur mycket jag kommer kuna prestera. Är så sjukt trött och har börhjat må illa HELA dagarna! Ingen lätt sits det här inte. Men men, allt brukar ju ordna sig :)
  • Limpan 83
    Sommar: Grattis!! Vad roligt!!!

Själv är jag skitnervös! Ska på vul idag, väldigt tidigt, är bara i ca v.7 (6+0) och tror inte vi kommer få se så mycket :(
    Hela natten har jag drömt att mkna symtom är borta. Hur mycket jag än klämde på brösten så kändes det inte ett skit :( Illamåendet fanns inte heller där. jag var helt förkrossad! Skönt att vakna upp sen och iaf känna av att de visst finns där :P Men är sååå rädd, tänk om det är tomt!!!

Någon som har BIM i dagarna?
  • Limpan 83

Trist att mensen kommit för en hel del :( Men bra att ni har annat att fokusera på under tiden. man måste nog ha det.

En rolig nyhet: Själv var jag på vul igår och fick se ett liiitet hjärta slå och men svårmätt böna på ca 4 mm. är enligt läkaren bara i v.5+5 ca. Mår dock så sjukt illa nu och la första spyan imorse. Trötteheten är obeskrivlig. Så ibland,i de mörkaste stunder, önskar man nästan att man var sig själv och inte gravid. Så passa på att njuta nu och gör allt ni vill, sedan kommer ni inte ha ork till det!!

Blir fint att få ett januaribarn istället ju :)

• Limpan 83
    BabyW skrev 2011-03-09 15:35:09 följande: