Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
AngnesGN: Ja va kul!!! Stort stort GRATTIS!!!!! Vilken underbar höst-present!!
AngnesGN: Ja va kul!!! Stort stort GRATTIS!!!!! Vilken underbar höst-present!!
Stort GRATTIS Skyrocket!!! Åh vad underbart!!!!!! Massa kramar
HelenFr: Hoppas att det kommer ett pluss snart
AgnesGN: Åh GRATTIS
jag tror att tiden kommer kännas lång tills vecka 12, det gjorde den för mig.. men därefter kommer det gå snabbt för att sen gå superlångsamt efter BF (dvs om du går över tiden)..
DazHamster: Stort Grattis!! Nu är det bara att njuta fullt ut av graviditeten Kan kanske kännas lite nervöst inför nästa ul/vul men det kommer att gå bra!!
brr.. ska in på "överburenhetskontroll" idag (är i v.42+0) är så sjukt nervöst inför detta.. känns som att det bara är jag som har gått så långt över tiden..
Limpan 83: tack vad gullig du är! Hoppas verkligen det! Mina nerver är som spagetti nu och jag tycker att charmen att vara gravid har passerat sitt bäst föredatum för länge sedan..
hur mår du?
hej har inte varit inne på länge! Men vill gratta till alla fina plus
själv så är min lilla 3v och jag vet inte riktigt hur jag ska få tiden att räcka till än, men det löser sig nog sen när man blir varm i kläderna
blir så ledsen när jag läser över den riktigt dumma prästen!! Herregud och han är präst!!! Han om någon borde ha förståelse!!
Majsii: Det är nog bra med en paus för återhämtning. Man behöver det, trotts att man så gärna vill bli gravid igen (snabbare än snabbast) (så var jag iallefall). Det är även bra att gå o tala med en ex kurator på bvc/mvc.
Nu har jag inte läst igenom tråden än, men vad jag förstår så vet läkarna inte varför det blev som det blev? Oerhört jobbigt! Men det är skönt att de kommer ha extra koll på er vid nästa graviditet.
Swn: Hoppas på att du får en tidig julklapp nästa vecka
Lovika83: Om jag inte har skrivit det, så ett STORT GRATTIS!!! (i efterskott) har du lagt upp din förlossningsberättelse här på fl?
DazHamster: Skönt att allt går bra!! Vilken vecka är du i nu?
Själv så har jag en liten som är 4v+2 dagar.. och igår fick jag rensa ut kläderna i storlek 56 för nu är hon en stor flicka som har storlek 62 (kan tillägga att hon vägde 4,77kg o var 54cm när hon föddes).
Tycker det känns lite svårt över hur man ska klä henne när man går ut, så att det inte blir för varmt eller för kallt. Vilken overol rekommenderar ni? Jag har en åkpåse plus en nalle-bomulls-lite tjockare variant overol från Lindex.
Kramar, en liten mini-haj skriker på sin mor nu
glömde fråga:
HelenFr: Hur mår du?
Lovika: Underbart att värkarna startade samma dag, så att ni slapp gå och vänta (tror i gbg så är det 3 dagar). Härligt att allt gick så bra och snabbt! En riktigt bra förlossning
HelenFr: Skönt att ni har er dotter, då vet ni att ni kan bli gravida. Har ni tagit kontakt med ngn läkare nu?
ja tänk vad tiden går! men snart är det januari igen och då skall resterande pluss komma!!!
Babysreamer Wohooo Stort grattis Vilken underbar julklapp
Vad glad jag blir när jag läser att maajsi har fått en tidig julklapp :) Stort Grattis :)
Herregud vad har hänt Helen? Du har en väldigt hög feber! Hoppas du blir bättre snart. Vad säger läkarna ?