Inlägg från: Babydreamer |Visa alla inlägg
  • Babydreamer

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Mensen kom lite tidigare än beräknat denna månad så det tog sig inte denna gång heller... Därför startar jag denna tråd så vi som inte fick något plus i december tar nya tag och stöttar varandra till ett plus i januari i ställlet.

Själv har jag BIM runt 8 Januari och borde ha ÄL runt 22 december eller ev lite senare...  Detta blir försök nr 3 och man brukar ju säga tredje gången gillt 

Välkommen in i tråden! Nu ska vi ha en massa plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-11 23:05
    Nu har vi förlorat några kära medlemmar i tråden på grund av att de fått sina efterlängtade plus Massa grattis till er! Själv står jag just nu i ovisshet. Ingen mens, inget plus...

MEN, för alla i denna tråd som det ej tog sig för denna månad så kör vi en månad till! Nu satsar vi på plus i februari istället!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-10 19:32
    Det var många i tråden som fick mens i februari oxå, så vi kör på i MARS oxå!!!!!

• Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
  • Babydreamer

Välkomna alla! Vad roligt att vi har BIM så nära varandra hittills Nu SKA vi ha plus! Något annat går inte för sig

Hihi, ja ser fram emot en jul med mycket mys och "mys"

Kör ni på extra hjälp i form av läkemedel, ÄL-test och dylikt?? Här har vi inte börjat med det ännu, vill inte börja med alla hjälpmedel förrän det har gått några försök... Håller med dig BabyW, det ska vara roligt att skaffa barn och inte bli för mycket stress över det hela.

Jag är inte helt 100 på min ÄL, ibland får jag riktiga ÄL smärtor och ibland känner jag ingenting... men om några månader om det inte tagit sig (men det är ju klart att det tar sig nu till jul eller hur )så blir det väl till att börja kolla lite med ÄL test eller använda mig av Fertility Friend för att få bättre hum om min cykel...

• Babydreamer
    BabyW skrev 2010-12-10 08:53:10 följande:
    Hoppas du inte tagit illa upp att jag har hjälpt till med att lägga till nytillkomna, trots att det är din tråd..?  Skäms  Såg nämligen att du inte var online så mycket igår och jag är ofta här inne, så det var därför. Skrattande  Jag har väl bara alldeles för mycket tid över, helt enkelt... Obestämd
    haha, det är lugnt skönt att någon gör det åt mig
  • Babydreamer

Skriver dit vilket försöknummer detta blir för oss

Hjärta  Hjärta

BIM-listan

Laref  -  ÄL ? / BIM 31dec-2jan (5e/6e försöket)
    Systertillknorr 
    -  ÄL ? / BIM 1 jan (12e försöket)
    LetUsDoNumberTwo 
    -  ÄL 18-20 Dec / BIM 2 Jan (Försök 12)
    BlirSnart85  -  ÄL 22 dec / BIM 5 Jan (21:e fösöket)
    Myrran81  -  ÄL ? / BIM 6e januari (2a föraöket)
    Lovika83  -  ÄL 23 dec / BIM 6 jan (2a försöket)
    Baby W  -  ÄL 21 dec / BIM (6-)8 jan (15e försöket)
    Babydreamer  -  ÄL 22 dec / BIM 8 jan (3 försöket)
    Sofia B  -  ÄL 21-23 dec / BIM 8 jan ( 5e försöket)
    AnnJan  -  ÄL 25 dec / BIM 8 jan (2:a försöket)
    Babymoon  -  ÄL 30 dec / BIM 15 jan (1a försöket)

Hjärta  Hjärta

Känner en känsla att detta blir en positiv tråd På alla sätt haha
    Toklängtar efter att mensen ska ta slut här, vilket den förhoppningsvis har gjort helt imorgon... Vill börja "träna" på bebistillverkningen 

• Babydreamer

Tänkte prova med ÄL stickor denna månad då jag inte är helt 100 på när jag har ÄL....

• Babydreamer

Nu har jag läst alla inlägg som jag missat sista tiden. Jobbar så dumma tider så har ont om tid att hänga här på FL. Men nu börjar det närma sig ÄL Fick hem mina ÄL test i veckan och funderar på när jag ska börja testa... Tror att jag har ÄL runt 22... Men det kan ju även vara både tidigare och senare....

Jag fyller år i mitten av januari så det vore ju den bästa födelsedagspresenten någonsin att få ett Plus 

• Babydreamer

Jag har en liten fråga angående ÄL testerna.... Jag började testa på cykeldag 13 och är nu på dag 19 och har varje dag fått svaaaaagt positivt. Innebär det att jag missade ÄL, inte har någon ÄL eller har jag bara inte haft ÄL ännu???

• Babydreamer
    MiAmore skrev 2010-12-26 11:44:49 följande:
    Vad menar du med svagt positiv?
    Kontrollstrecket syns jättetydligt och teststrecket är ungefär hälften så svagt som kontrollstrecket...
  • Babydreamer

Tog dagens äl test nyss. Tydligt plus idag vi segade till det igår så förhoppningsvis blir det plus i januari :)

• Babydreamer

Haha :) dumma mobiltelefon! :p Sexade till det ska det ju vara

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!