Bia 80 skrev 2011-01-19 08:00:02 följande:
Hej!
Hängde med i början på tråden men sen har jag bara tjuvläst
Hade BIM 16/1 och mensen kom 17/1 så nu laddar jag om och ser fram emot nästa försök
Maajsi:
Jag kan iaf svara att jag har mått illa som tusan men det var efter min ÄL. Jag tror abslolut det har med ÄL att göra. Men sen är jag jättedålig på det här med mf men kan det inte ta ett tag för kroppen att komma in i rätt cykel igen?
BabyW: Jag blir så förbannad när jag hör sånt, läkare borde skickas på charmskola, vissa är hopplösa! Nu hålelr vi tummarna för att nästa är vettig och bättre!
Limpan83:
Vaddå för tidigt att se?? Jag gjorde ett VULi v10 då jag var orolig för mf pga av blödning. Jag åkte till KK jouren och satt där i 4h tror jag. De såg ett pickande hjärta då! Blir så trött på sjukvården. Träffade även då en fruktansvärd sjuksköterska...
Men hursomhelst så måste man väl kunna få hjälp och stilla sin oro??
Min blödning berodde antagligen på att jag förlorade sonens tvilling. Men det finns ju många andra som blöder och som det går bra för!
Jo de kan ta ett tag. Men min kropp återhämtade sig väldigt snabbt efter missfallet. Symptomen försvann helt bara några dagar efteråt och på kontrollen sa de att de visade helt negativt nu så. Har inte mått illa sen dess förrän nu i söndags. Mår fortfarande illa till och från. Att de beror på missfallet räknar jag faktiskt bort för det kan det inte vara.