• dellz

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

hej! hänger gärna mer er =) vi är på 3:e försöket sen ma i sommras å länga så efter ett barn. Min sambo har en son på två år å nu vill vi ha ett gemensamt. Jag har bim runt 4-7 dec då min cykel varierar lite. nu håller vi tuarna tjejer för många pluss i januari =) bra start på nya året =)

• dellz

vill någon vara snäll och lägga till mig? bim den 4 januari! tack

• dellz
    Hjärta  Hjärta

BIM-listan

Laref  -  ÄL ? / BIM 31dec-2jan (5:e/6:e försöket)
    Systertillknorr 
    -  ÄL ? / BIM 1 jan (12:e försöket)
    LetUsDoNumberTwo 
    -  ÄL 18-20 Dec / BIM 2 Jan (12:e försöket)
    Dellz  -  ÄL ? / BIM 4 jan (3 försöket)
    BlirSnart85  -  ÄL 22 dec / BIM 5 Jan (21:a fösöket)
    Myrran81  -  ÄL ? / BIM 6e januari (2:a föraöket)
    Lovika83  -  ÄL 23 dec / BIM 6 jan (2:a försöket)
    Baby W  -  ÄL 21 dec / BIM (6-)8 jan (15:e försöket)
    Babydreamer  -  ÄL 22 dec / BIM 8 jan (? försöket)
    Sofia B  -  ÄL 21-23 dec / BIM 8 jan ( 5:e försöket)
    AnnJan  -  ÄL 25 dec / BIM 8 jan (2:a försöket)
    Fyrvaktaren  -  ÄL 24-26 dec? / BIM 8-10 jan (2:a försöket)
    AngelandDevil  -  ÄL 30 dec / BIM 14 jan (1:a försöket)
    Babymoon  -  ÄL 30 dec / BIM 15 jan (1:a försöket)

Hjärta  Hjärta
  • dellz
    Ändrat mitt BIM-datum bara...

Hjärta  Hjärta

BIM-listan

Laref  -  ÄL ? / BIM 31dec-2jan (5:e/6:e försöket)
    Systertillknorr 
    -  ÄL ? / BIM 1 jan (12:e försöket)
    LetUsDoNumberTwo 
    -  ÄL 18-20 Dec / BIM 2 Jan (12:e försöket)
    Dellz  -  ÄL 21 / BIM 5 jan (3:e försöket)
    BlirSnart85  -  ÄL 22 dec / BIM 5 Jan (21:a fösöket)
    Myrran81  -  ÄL ? / BIM 6 januari (2:a föraöket)
    Lovika83  -  ÄL 23 dec / BIM 6 jan (2:a försöket)
    Baby W  -  ÄL 21 dec / BIM 6 jan (15:e försöket)
    Babydreamer  -  ÄL 22 dec / BIM 8 jan (? försöket)
    Sofia B  -  ÄL 21-23 dec / BIM 8 jan ( 5:e försöket)
    AnnJan  -  ÄL 25 dec / BIM 8 jan (2:a försöket)
    Fyrvaktaren  -  ÄL 24-26 dec? / BIM 8-10 jan (2:a försöket)
    AngelandDevil  -  ÄL 30 dec / BIM 14 jan (1:a försöket)
    Babymoon  -  ÄL 30 dec / BIM 15 jan (1:a försöket)

Hjärta  Hjärta
  • dellz

enligt  fl äl räknare har jag äl  den 23 så jag började testa med äl test idag för att se. Fick en glad gubbe direkt. tror min tid mellan mens å äl e kortare än melllan äl och mens! får se till å börja mysa nu =)

• dellz

det e allt segt att vänta på bim=(  Hoppas nu på att tant röd inte kommer.... känner dock inget speciellt mer än ont långt ner i ryggen men vet ej om det kan ha med de att göra. Minns inte hur jag kände sist jag var gravid.
    Det är nog säkrats att vänta till att testa tidigast bim men många plussar inte för flera dagar efter bim. Lång väntan=(. vill me testa nu men det e för tidigt. hade äl för lite mer än en vecka sen.

• dellz
    MiAmore skrev 2010-12-27 15:00:24 följande:

När jag var gravid med sonen fick jag ett par yrselattacker och hade lite ont i ländryggen några dagar innan jag plussade. Minns även att jag hade en GRYM mensvärk runt 4 dagar innan tror jag det var

då hoppas jag att det kah känner i ryggen kan bero på det =) hoppas måste man jug hihi. NMinns du viloken dag du plussade på?
  • dellz
    MiAmore skrev 2010-12-27 16:27:11 följande:
    När har du bim? Jag testade svagt pos på Bim-2
    BabyW skrev 2010-12-27 15:29:32 följande:
    Det är fritt fram att tro att jag är helt knäpp!!
    Jag har bara en mycket stark känsla av att jag är gravid!!! Vet inte varför, men hela min kvinnliga intuition säger det... Är ändå bara på ÄL +6/7 och jag har inga direkta symptom, förutom att brösten är större och lite tunga (inte ömma) och så har jag (sorry, äckelvarning!!!) JÄTTEmycket vitgula, "krämiga" flytningar...
    Har drömt både i tosdags natt och nu i natt natt jag plussat. Önsketänkande?!
    Känner mig helt crazy!! Kan inte säga var känslan kommer ifrån alls - den bara är där! Men det är helskumt!!
    Har alla dessa försök vi kämpat oss igenom gjort mig topp tunnor galen, eller vad?!
    Hoppas din känsla stämmer!
    jag har bim runt den 4/5 ung. Min äl var tidigare än beräknat men det kan ju vara så att jag har kostare tid mellan mens å äl än mellen äl å mens.  Först cykeln efter ma var 34 dagar sen var det 30 dagar å senast var det 29 dagar så den kortas ner lite. å längtar så =)
  • dellz
    myrran81 skrev 2010-12-30 08:53:11 följande:
    Fortsättning föjer på allt mitt testande :)

Jag testade med vanligt cb idag och det visade mycket starkare än med rfsu testa tidigt, så jag vet inte om jag tror att det där testa tidigt är så himla bra.... Sen så testade jag med cb digital och fick gravid 2-3veckor....så nu har min sambo konstaterat att jag borde ha provat klart, hihi....men det är ju så kul och se dem där plussen :)

å grattis tjejen=)

hur många dagar innan bim testade du å vad har du får symtom?

jag har bim den 5 och känner inget men har ändå en positiv känsla. Hoppas hoppas hoppas

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!