30+ med första barnet 1-3 år, del 13
Sarah: grattis till 1-åringen och välkommen till tråden .
Fiji: fy vad jobbigt . Kram o hoppas N kryar på sig!!!
Sarah: grattis till 1-åringen och välkommen till tråden .
Fiji: fy vad jobbigt . Kram o hoppas N kryar på sig!!!
Barba: oj vad jag känner igen mig i det du skriver .
Vad härliga historier om alla barn .
Assar: har tyvärr ingen koll gällande dagisräkning, men jag TROR att det är för yngsta barnet man alltid betalar full pott, oavsett hur gamla syskonen är (under förutsättning att de är går på förskola o ej skola alltså). Så det borde ju vara att era 15 timmar kostar 840-210, men som sagt, jag är inte helt säker...
Johanna: oj vad jag känner igen det!!! Har tyvärr inga tips... Idag fick jag släpa/halvbära in honom när det var dags för middag. Han skulle absolut inte in...
Ela: hoppas ni mår bra nu!!
Pysslig och Fiji: nyfiken - kan ni klistra in en länk på sängen (även om det nu blir så att ni kanske får byta den Pysslig...). Kram på er .
Barba: oj då, som det kan bli ...hoppas inte den är alltför många "flerårig-år"...
hormonstinn: låter smarrigt .
Det här med ord o språk... E fick en elektrisk vattenpistol på sin födelsedag... Den funkar inte (läcker o därmed blåser den ej bubblor). Jag satte den på diskbänken och sa att "den funkar inte", vi får byta den i affären. Nu går han runt i tid och otid och säger "RUNKA" och pekar på diskbänken... Mannen undrade första ggn han hörde det vad han egentligen sa...
Somna: men jag kunde skicka o ta emot mms när vi var i utlandet o jag hade data-roaming avslaget hela tiden?! Eller fattar jag fel om vad du skrev!?
Sara: grattis till första stegen . Och till jobbandet - känns det ok?
Barba: usch vad otäckt!! Skönt att det gick bra ändå. Kram
Hormonstinn: grattis till dagisplats .
Jag har inte fått nån uppdatering av min app ? Däremot försvann YTTERLIGARE ett inlägg idag när jag skrev o bara början kom med ...
Somna: låter som en riktigt härlig midsommar . Här åt vi också konstant, men det är väl det man gör på midsommar .
Mrs Fisk: lycka till med försäljningen!!
Somna: uppdateringar brukar ju synas automatiskt i fånen men det gjorde det ej denna gång?! Nu är den uppdaterad i alla fall. Fy vilken jobbig reklambanner längst ner!!!