30+ med första barnet 1-3 år, del 13
Här hemma är nog ingen av oss extrema samlare men jag har vissa tendenser. Mycket handlar om att jag har saker efter mamma som jag har svårt att skiljas från. De närmsta veckornas projekt är att gå igenom x antal flyttlådor med böcker efter mamma och bara sortera ut de böcker som jag verkligen verkligen vill behålla. Syrran har haft möjlighet att hyra extra förråd där de bor nu men nu ska de flytta och då är det ajöss med lådorna. Kraftig ångest har jag men jag får bara acceptera att vi förmodligen inte kommer att få det där boendet där ett helt rum kan användas som bibliotek om vi ska bo kvar i Stockholm så det blir till att rensa ut lite av de egna böckerna (vi har redan för många även om jag hävdar att man i n t e k a n ha för många böcker) och så får det i alla fall bli en ut en in när det gäller mammas böcker...
Cissi och Annaloo - Kul med pratglada killar!
Marge - Krya på dig! Nu är det sjuk-stopp på Margefamiljen ett bra tag framöver!
johlinn - Kram! Jag förstår att det är tungt men jag vill att du ska veta att jag blir sjukt impad av att du skriver att E far fram som en tornado med tanke på allt han har haft och har att tampas med. Vilken kille ni har!