30+ med första barnet 1-3 år, del 13
En kort fas. Går över i fyrtioårsåldern
En kort fas. Går över i fyrtioårsåldern
Lime - hot fungerar bra ibland
Jossan - underbart! Bara o bita ihop under tiden o inse vilken rolig anekdot du kan berätta för hennes vänner närhon blir tonåring
underbart firren! ser fram emot är E går ur mammigfasen och går in i pappigfasen! han växlar nämligen och just nu är det baaaara jag och jag är inte lika förtjust i den iden även om det ofta är mysigt så är det enerverande! sluta behööööva mig hela tiden
Resulax om det inte löser dig! Är en liten skonsam klysma man för in i ändtarmen som löser upp det hårda som sitter längst ut!
Skulle kunna sälja min själ för fem minuter till i sängen på morgonen. Är aldrig hungrig direkt när jag vaknar och vore jag det skulle jag nog lätt kunna ignorera det o somna om. Brukar ofta ignorera diverse mindre obehag o somna om. Frukost, jo, jag äter det, men jag längtar inte efter det, och innan E åt jag alltid på jobbet.
imorse vaknade jag kl 5.45 av att E kom upp i vår säng. Men mitt huvud har inte ställts om till sommartid så det känns som 4.45.
På vintern skulle jag behöva tio timmars sömn för o må som bäst. Men det är ju helt omöjligt att hinna
Nä, nu är det dags o lägga sig, börjar tidigt i morgon. Upp före sex, iväg runt halv sju...
lime - fy vad tufft ni har det nu! snart är det maj och semester - det låter verkligen som att ni behöver lite ledigt tillsammans
har ni funderat på sömnmedicin till A? vet att det är absolut sista utvägen för många, men när man aldrig får sova ordentligt mår man inte bra heller!
E äter movicol junior (också pulver) och krånglar ibland med det. Bäst går det att blanda i filmjölk, hyfsat i oboy, ganska bra i gröt. bara vatten går inte alls. Men måste man så måste man, han mår ju dåligt utan medicinen...