Marge - Jag är med dig, vi har inte heller haft barnkalas på 1årsdagen. (Eller 2 eller 3, för den delen) Om man inte räknar det faktum att när närmsta familjen kommer, vilket det oftast blir på födelsedagar, så är det 8 barn från 6 år och nedåt när alla kusiner är samlade på en gång. Så något barnkalas i den meningen har vi inte haft, alltså med fiskdamm och lekar och så. Bara familjen/släkten på mat eller fika, men man brukar bli rätt mör av den tillställningen också.. Nu fyller inte barnen år förrän efter sommaren här, men i år är det nog dags för kalas, eftersom dagiskompisarna bjuder in till sina.
Fiji - Så jobbigt med liten sjukling! Det brukar alltid sluta med att jag skäms för att jag blir irriterad över att inte få en sekund utan liten klängapa på sig, då brukar det vara skönt när man är två som kan dela. Men du har väl din herrgårdsweekend innestående, förutsätter jag.
Tack, jo visst är det ok att bjuda på köpes, det är ju inte så att släkten bryr sig egentligen. Det är väl någon sorts inre press som ställer till det, att jag får för mig att man ska eller borde göra på ett visst sätt, men - screw it! Jag är faktiskt en heltidsarbetande gravid tvåbarnsmorsa. Så det så!