30+ med första barnet 1-3 år, del 13
Jag skulle rekommendera er att pröva tre med kontantkort först. Det är inte alltid täckningen är som utlovat...
Jag skulle rekommendera er att pröva tre med kontantkort först. Det är inte alltid täckningen är som utlovat...
Kate:
Jag har inte heller varit där sedan jag var 14. Men det är ju bara ett par år sedan, vad kan ha hunnit hända?!
Sedan hoppas jag att det var orimligheten i SJs priser o inte mitt skryt om vår semester som var det som framgick av inlägget. Sedan har jag inte för vana att bo på 5-stjärniga hotell, eller hotell öht, så lite skryt var det..
Jag kanske inte ska svära över SJ riktigt ännu:
"Köp sommarresorna nu! För resor under perioden 15/6-14/8 finns det extra många billiga biljetter. Biljetterna kan köpas tidigast 90 dagar innan avresa."
Big shame on me som bara läste de två första meningarna. Men inte är det väl bara jag som tycker att mening två och tre motsäger varandra om man redan nu är intresserad av att resa närmare den 14/8?
Sarahkka:
Om du inte märkt någon skillnad mellan skorna betyder det att A har praktiska fötter och då är hon bara att gratulera. Gs fotvalv är så höga att snörskor fungerar bäst och så breda att lilltån skulle behöva kapas för att vissa modeller ens skulle kunna gå att få på.
Usch, vad hemskt det lät! Fick mig att tänka på den där scenen i Förväl min konkubin(?) när hon kapar av sin sjätte tå. Fy!
F.ö häller jag alltid över Gs sugrörsdricka till hans hårda efterrättsmugg för att undvika kladd. Alla två gånger han har druckit sådan. Och det heter "Alla två". Det har G sagt och han är söt så jag litar på honom!
Hej magsjuka!
Fiji:
Usch, man blir ju orolig så snabbt när de inte får i sig vätska.. tur att glass fungerade.
Vi har tyvärr inte den lätta, snabbt övergående magsjukan på halsen. I morse kräktes han av vatten så nu är det vätskersättning var 5:e min som gäller. Stackarn gallskriker av hunger, men mat funkar ju inte... Nu är jag på väg hem för att lösa av.
Cissi:
Jag har koll på att det varierar lite beroende på modell... Men de är runt 146-7 mm i storlek 23.
G har 132 mm långa fötter och alla i storlek 23 som vi provat har funkat toppen!
G är bättre, förresten. Har fått först vätskeersättning och sedan proviva med spruta var 5:e min hela dagen. Kräkningarna har gått över till, ja... Han tolererar sprutan men vill inte dricka själv. Skumt, men fungerar det så klagar inte jag. Nu hoppas jag bara att vi andra slipper bli smittade. Jag ska gradera nästa fredag...
Tar tillbaka mitt påstående att G inte kräks längre..