30+ med första barnet 1-3 år, del 13
Hur gör man med play doh och doktorsväskan???
Får kasta järnvägen, klossarna, duplo och bilmattan.
Hur gör man med play doh och doktorsväskan???
Får kasta järnvägen, klossarna, duplo och bilmattan.
Anges pratar som en kvarn och har gjort det sedan hon var ca 18 månader. Julias tal har lossnat sista månaden.
Idag kramade hon mig om halsen allt vad hon kunde medan hon sa: " Mim mamma!" Hjärtat bara smalt och rann iväg!
Häromdagen visade hon att hon har humor på ett mysigt sätt!
HOn hade badat och jag torkade henne med en handduk med katter på. Julia sa "Tatt, Mu" . Vi pratade om vilja djur som gjorde vilka ljud medan hon höll fast vid att katten säger "mu". När jag frågade vilket djur som säger "mjau" log hon och sa med glimten i ögat. "iiis" (gris). Sedan skrattade hon högt!
Är i Branäs med familjen och har det jättebra trots en rejäl vurpa i förmiddags. À gillar verkligen skidåkning!!!
Ela: hoppas att eländet är på väg bort!!!!
Ela: så gräsligt ni har det!!!!!
Agnes bjöd på marängsmisk igår!
Ang klädval så kan man ge barnet ett par alternativ att välja mellan så styr man dem åt det håll man vill men de tror att de bestämmer.
Fiji: det beror på om domstol bestämt hur umgänget ska se ut. Annars kan flickan själv bestämma, men bör uppmuntras till att åtm. Ha kontakt med sin pappa så att kontakten inte bryts. Man kan alltid ringa familjerätten inom kommunen och få råd!!!
Vi gillar att se dig här Ela, ett friskhetstecken!!!!
Juni: om man har ryggproblem får man operera brösten inom den allmänna vården.
Lime: jag bytte till hormonspiral pga att jag blödde jämt med kopparspiralen.
Grattis Barbabra!!!
JAg ringde fk och frågade om bonusen eftersom jag inte fått ngt besked än, (visade sig att jag behövde komplettera lönespecarna) Hon sa att man inte ska fylla i ngt på deklrarationen utan att det går automatiskt!
Nu är det dags för Molly åker brandbil här!
Vi åkte på bröllopsresa till Sicilien i augusti, men 2005 var det inte så varmt så vi hade en härlig vecka!!!