Inlägg från: Champagne77 |Visa alla inlägg
  • Champagne77

30+ med första barnet 1-3 år, del 13

Piggley Wink skrev 2011-08-21 22:36:22 följande:
    Tack Barba! Någon som har en sån? Det ser inte ut som den är så skön att sova i? Inget stöd för huvudet när de sover (åt sidan alltså)...
    juni: vi har en sådan till E och är nöjda med den . Man kan ju sy typ nån "kudde" som de kan ha bakom (nackkudde?), men vi har inte gjort det. Inte så ofta han sover i bilen, och NÄR han gör det så brukar jag vika en filt bakom huvudet eller lägga den på sidan av huvudet (hoppas du förstår vad jag menar ). E ligger också två kurvor över och vi bytte från Acta Graco logic till Hi-Way när han var ca 7 månader, funkade super .
  • Champagne77
    Somnat skrev 2011-08-22 12:32:18 följande:
    Är Two-way och Hi-way samma? Trodde Hi-wayen var smalare upptill?
    Men oj...läste hi-way inte two-way... Det är alltså en hi-way vi har, INTE two-way. Men den funkar utmärkt till store E .
  • Champagne77
    Resande skrev 2011-08-23 17:46:44 följande:
    Kan man ha mer envis unge? Han har skrikit i 35 min för att han tyckte jag skulle plocka upp nappen från golvet och stoppa den i hans mun. Jag vägrar och då slutar han inte heller gråta. Enda anledningen han slutade var att farfar kom över för att ta med honom till lekplatsen en stund. Tack och lov för vänlig familj!!
    Oj . Tror att N och E är ganska lika .
  • Champagne77

Mrs Fisk: vad underbart att läsa om nya förskolan för D . Håller med juni - kanske var bytet precis vad han behövde?? Kram på er .

• Champagne77

En sån från Lindex köpte jag nämligen till E i veckan, men har aldrig hört talas om att den kallas "sydväst" ?? Why liksom?? Dessutom står det 129sek på den länken, men den hatten jag hittade var felmärkt med 99sek och jag hade dessutom en kupong, så betalade 75sek - lite bättre tyckte jag . Som regnkläder använder vi ICA's för tillfället... Inte de bästa kanske, men billigare än 400sek...

• Champagne77

Johlinn: ha ha, vad rolig du är som gick så långt för att få en förklaring!! Sånt borde man göra oftare när man vill veta saker!! Kram på dig

• Champagne77

Hormonstinn: vad underbart .

Galia: välkommen o grattis till 1-åringen!!

Sara: krya på sjuklingen. Kanske ni kan gå ut liiiiite idag??

Johlinn: krya på E!! Är nu hemma idag oxå? Kram

Cissi: funderar som de andra-kan det h varit ett "misstag", alltså att det gick överstyr?? Kram o hoppas det ej händer fler ggr eller att ni i alla fall hinner förhindra det... Kram!!

• Champagne77

Blomster: vår BVC-sköterska sa att det finns absolut ingen anledning att byta från 6 mån havre TILL fullkorn. 6 mån havre kan man äta till man fyller 90 år dom hon uttryckte det . Fullkorn får se i sig tillräckligt på annat håll.

• Champagne77

Johlinn: oj vad mycket energi!! Synd vi inte bor närmare varandra. Våra barn kunde kanske lyckats trötta ut varandra?!

Lime: åh vad gulligt .

• Champagne77

Jemema: hej hej . Hinner ju aldrig vara på fl och om jag hinner läsa är det ingen tid att kommentera... Tur jag såg din vinkning . Ska försöka börja vara här oftare - är ju så trevligt . Kram

Svar på tråden 30+ med första barnet 1-3 år, del 13