Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Emsie - stort, stort grattis!! Vilka underbara nyheter
Attack - extra kram till dig. Det besked ni har fått är så oerhört grymt. Vi fick samma besked, men vid första besöket i samband med utredning. Det är verkligen som om någon drar undan mattan för en. Jag känner så med er o förstår att det känns tungt.
Men - ni verkar ju ändå ha en klok och förstående läkare som rekommenderar nytt blodprov?
Jag förstår så väl att ni inte är redo att lämna IVF. Det är en tuff resa att komma tillfreds m ÄD - åtminstone var det så för mig. Men nu när jag ligger i soffan o känner ett vagt illamående så är jag bara glad över att vår resa går åt rätt håll:) Jag hoppas att du förstår vad jag menar - det är inte så att jag gjorde glädjeskutt inför ÄD. Vi fick själva ok på att göra sista IVF bara för att känna att vi på något vis uttömt den möjligheten. Och det var efter långa diskussioner m läkare o blodprov varje månad för att vänta in ett bra FSH-värde. Det kan ju som sagt variera!
Jag håller alla tummar för att din kropp hittar balansen under våren så att du får den där underbara vinstlotten som vi alla längtar efter. Stor kram!