• Poussin

Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH

pp08 - Vi är ju dubbel-tråds kompisar så jag säger ett stort GRATTIS till dig här också, för det är klart det inte är något spökstreck!!! Glad Åh vad spännande, det kanske t o m blir tvillingar!

Castor - Varmt välkommen hit! Som Linn skriver så blir det faktiskt lättare när man inte är ensam. Roligt att vi blir några som startar ungefär samtidigt!
    Jag förstår att det var sorgligt med MF, jag gick igenom samma sak förra sommaren. Precis som du så kan jag i alla fall se det faktum att jag faktiskt blev spontant gravid som någonting positivt mitt i eländet, men usch vad jobbigt det var.
    Vi fick köpa ett 3-pack och har också bestämt att det bli max de 3 gångerna sen går vi över till ÄD. Känns skönt att ha en plan! :)

Kram till er alla!

• Poussin

Toppen initiativ Linn och kunde inte tänkt mig en bättre titel på listan! Glad

LISTAN PÅ ALLA VI SOM SKA LYCKAS 2011 Solig

Väntar på nytt försök:

Linn73, AMH 0,41: Har gjort två tidigare försök, varav det första fick avbrytas innan ÄP. Ny läkartid i slutet av feb.
    Poussin, AMH 0,35: Har gjort två tidigare försök; nr 2 blev bara 1 ägg och inget ET, IVF nr 3 påbörjas i mars.

Planerat ET/FET:

Ruvar:

Gravida:

Övrigt:
    Linköping68, AMH 0,69. 1 st IVF utan plus. Hemmaförsök just nu.

• Poussin

pp08 - Usch vad oroligt, håller tummarna för att allt är bra! Var du på gynakuten? Styrkekramar till dig gumman!

isaga - Tack för att du delar med dig av din solskenshistoria, härligt att läsa!!! Solig

Tror att jag sagt välkommen till alla nya i tråden, men om inte så - VARMT VÄLKOMNA! {#emotions_dlg.flower}

Stora kramar till er alla!

• Poussin

pp08 - Hur går det för dig gumman? Tänker på dig och hoppas allt är som det ska! Stora kramar

• Poussin

pp08 - Usch vad jobbigt med all oro! Hur är det idag? Åkte du till gynakuten? Tänker på dig gumman!  Styrkekramar och en liten {#emotions_dlg.flower}

• Poussin

pp08 - Usch vad jobbigt gumman Rynkar på näsan Hoppas att värdena ser bra ut imorgon och ställer samma fråga som Kalimero; var de säkra på att det inte finns kvar? Stora kramar

• Poussin

pp08 - Jag beklagar verkligen, usch vad sorgligt, jag lider med dig. Hoppas ni hittar strykran att fortsätta kämpa! Styrkekramar till dig gumman

Ankaja - Förstår att det är jobbigt, men ge inte upp, det finns tjejer som blivit gravida med lägre AMH än så! Tyvärr spelar det ingen roll vilken dag i cykeln man tar AMH värdet, det är konstant genom cykeln, det är i a  f den info jag fått.

Jegs - Spännande med besök om 2 veckor!

Linn ;) - Ni kan alltid fortsätta privat om det inte skulle funka nästa gång - fast det kommer det att göra!!! Min akupunktör ville att jag skulle vänta en cykel till innan IVF för att bättra på chanserna, ,fast det ville inte jag, men det är ju det du ofrivilligt får göra nu och du ska se att det kommer gå vägen denna gång! Solig 

Kramar till er alla!

• Poussin

Hej allesammans!

Hur är det med er? Ni nya som försvann i rensningen av sidan, skriv gärna igen! Mimi?

Jegs & småsteg
    Spännande att ni fått era kallelser - 6 & 11  april är ju jättesnart! Solig

Ankaja
    Hur går det för dig?

Själv tog jag första dosen av Suprecur i morse på påbörjade därmed försök nr 3! Hoppas på 3e gången gillt. Glad Fortsätter med akupunktur och har precis börjat på något som kallas hormonbalansyoga, känns spännande! Blir ju Puregon istället för Menopur denna gång, och maxdos från dag 1, hoppas verkligen på bättre på resultat än förra gången (kan ju knappast bli sämre i a f...).

Kram till er alla! {#emotions_dlg.flower}

Uppdatera listan...

LISTAN PÅ ALLA VI SOM SKA LYCKAS 2011
     Solig

Väntar på nytt försök:

Linn73, AMH 0,41: Har gjort två tidigare försök, varav det första fick avbrytas innan ÄP. Ny läkartid i slutet av feb. Jegs (31 år), FSH 13, AMH 0,06: Väntar på första träff m Karolinska 14 mars Ankaja AMH 0,52 väntar på första försök (mars) malbert AMH 0,55 Väntar på första försök .. castor (36 år i april), amh 0,1 fsh 13, lh 5,2. Väntar på försök 1, ska börja efter denna mens, när den nu kommer... Har haft mellanblödingar. Sprayar:
    Poussin, AMH 0,35: Har gjort två tidigare IVF försök; nr 1 gav 3 ägg, 1 befruktat men minus, nr 2 gav bara 1 ägg och inget ET, nr 3 påbörjad 19/3.
    Planerat ET/FET:

Ruvar:

Gravida: 
    Anemon (38 år) , AMH 0,46: Gravid på 4e ICSI, BF början av okt Övrigt: 
    Linköping68, AMH 0,69. 1 st IVF utan plus. Hemmaförsök just nu. pp08, plus på IVF5 men missfall v.6; avvaktar lite just nu.
  • Poussin
    Anemon skrev 2011-03-20 12:03:29 följande:
    Hejsan alla,
    jag har inte orkat vara här på ett tag eftersom solen gick i moln för oss för några veckor sedan.
    Tyvärr avstannade vår graviditet, min kropp förstod inte att något var fel och vi fock framkalla ett medicinskt missfall. Nu har vi förlikat oss med det som skedde och accepterat att vi måste börja om igen.
    Vi är fast övertygade om att på något sätt skall vi lyckas få en familj. Det känns mitt i allt tråkigt ändå på något sätt skönt att veta att vi i alla fall kunde bli gravida.
    Om några veckor hoppas vi få göra ett FET om vår Pingu överlever upptining.
    Uppdaterad lista.....
    Många kramar till er alla!
    Neeej gumman, usch vad ledsamt, jag beklagar verkligen, förstår att det känns jobbigt. Bra att du kan se det positiva i att det faktiskt fungerade  och det är självklart att ni kommer att få er efterlängtade bebis snart. Vad skönt att ni har en Pingu som väntar på er, jag är säker på att upptiningen kommer att gå fint och att det kommer gå hela vägen denna gång! Stora kramar till dig {#emotions_dlg.flower}
  • Poussin
    Mimi
    Förstår din irritation över att första läkaren inte testade AMH, men skönt att ni snart kommer igång. 8 folliklar är bra - håller tummarna för att du svarar bra på behandlingen och får din efterlängtade bebis! Solig

Malbert
    4 blåsor är bra, du ska se att guldägget finns i ett utan dem! Håller tummarna för dig på tisdag, lycka till! {#emotions_dlg.flower}

Ankaja
    Men gumman vad jobbigt att du mått så dåligt Rynkar på näsan Bra att du får hjälp av en kurator och 6 blåsor är ju kanon! Jag har inte haft ont vid något av mina 2 ÄP, det känns lite, men du får smärtstillande innan så det ska inte göra ont. LYCKA TILL imorgon, håller tummarna för dig också!!! Solig

EGO: Har sprayat i en vecka, inga direkta biverkningar. Går och väntar på mensen och ska sen bli skönt att få ett datum för sprutstart och komma vidare. Hoppas så innerligt på bättre resultat denna gång!

Ha en härlig söndag allesammans!
    Kram
Svar på tråden Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH