Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Castor: fyra äggblåsor låter lovande! Vi kanske var i väntrummet samtidigt idag, jag var också på Huddinge i morse.längtar74: roligt med så många goda nyheter, ni har fått tag på en donator, ska på adoptionsträff och får förhoppningsvis göra en IVF till! Nu kommer det att gå vägen på ena eller andra sättet!
Poussin: Fy, vad tråkigt! Hoppas att du kan njuta av resan, härligt med miljöombyte i alla fall. Skönt att ni har en ny tid inbokad hos CvL. Har ni köpt tre-pack? Jag har funderat på att göra det om inte våra landstingsförsök ger resultat, men läste att man ska ha ett AMH över 1.0 och inte ha fyllt 38, vilket jag gör i december.
Ankaja: Härligt att allt ser bra ut!
Nu har jag varit på äggplock, tre ägg. I tisdags var det bara två äggblåsor som var tillräckligt stora, så vi fick i alla fall ett "extra". Jag plockades (konstigt det låter, som en hönas fjädrar...) på dag tio, vilket innebar att jag bara sprutade med Menopur i sju dagar. Jag tyckte att det lät lite, men de sa att man brukar spruta kortare tid med korta metoden. Vi får inte veta hur det har gått förrän efter halv elva på måndag, jag hoppas verkligen att vi får komma till ET den här gången. Förra gången, då vi också fick tre ägg, befruktades två av dem men på ett enligt läkaren onormalt sätt så det blev inget. Håller tummarna stenhårt för att Menopur + akupunktur & avkok på kinesiska örter har gjort äggen bättre!
Kram