Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Lovedo: Tack, vad lustigt att ditt AMH-värde också har fördubblats! Håller med dig, begriper ingenting... Jag tog de senaste två proverna på samma labb men vågar inte riktigt tro att det nya värdet stämmer. Precis som du säger, vad betyder det egentligen att värdet har fördubblats? Verkar ju osannoilkt att min äggreserv har ökat... Om inte undrar man vad värdet egentligen mäter eftersom det verkar variera så pass kraftigt. Jag ska träffa läkaren om några veckor. Kollar med honom då!
Har också funderat på frågan som du ställer till Poussin och jag har fått förklarat för mig att vi med lågt AMH har svårare att hitta det perfekta guldägget eftersom vi har en sämre reserv - men i så fall borde ju kvaliteten generellt vara sämre... Måste också fråga, varför tvekar du med att börja med sprutorna?
Nelle: Härligt att du är igång!!! Hoppas att det går bra med sprutorna trots att sambon är bortrest. Förstår din oro, jag gillar heller inte att ta sprutorna själv...
Poussin: NJUT på semestern så laddar vi båda för spraysrart om några veckor!
lyckligtlottad och Jegs: Blir imponerad att ni har lyckats landat i ÄD alt adoption. Det krävs styrka och mod att inse att det kanske inte blir genetiska barn. Efter detta försök måste vi tänka om och se över andra alternativ, förutsatt att det inte lyckas förstås
Kram alla!