BARN I BIL - bakåtvänd, framåtvänd? Här finns fakta!
Åh bra inlägg det vill jag med veta!
Sen undrar jag varför man ska byta från babyskydd när de kan sitta själv? Jag har ju hört att det är så men varför vill jag veta?:)
Åh bra inlägg det vill jag med veta!
Sen undrar jag varför man ska byta från babyskydd när de kan sitta själv? Jag har ju hört att det är så men varför vill jag veta?:)
Hi-way 2 har släppts nu, längre stödben och plustestad.. men inget annat va ändrat.. hade hoppats på att de skulle uppgradera med nåt vettigt huvudstöd eller så.
Har precis varit och köpt en Hi-way, va kanonpris endast idag så vi slog till. Men kan säga så här, hon som sålde stolarna va inte direkt service minded. Vi fick fråga om allt.. hur man gör med stödbenet och hon visade lite snabbt bara typ hur man spänner fast osv jag fråga om den skulle ha tyngden mer mot stödbenet eller mot sätet men hon hade bara svävande svar och sa att de fanns en manual med och att vi kunde komma tillbaka senare i veckan och få monterings hjälp. Men när vi provade dottern i stolen så fråga hon hur mkt hon väger och när jag svarade ca 6kg så sa hon att den va rekomenderad från 9kg.. men att den va testad från 0kg men rekomenderas från 9kg. Vad ska vi gå på? Mannen muttrade om att vi får vänta med att börja använda den nu men jag vet ju att det kommer dröja jätte länge innan hon väger 9 kg!