• Line80

BARN I BIL - bakåtvänd, framåtvänd? Här finns fakta!

Undrar hur länge den här e sparad.. JAG satt på en sån kudde när jag va liten!!
    www.blocket.se/stockholm/Sittkudde_bilbarnstol_stabrada_31749491.htm&w=1

Va tvungen att mejla.. den andra stolen är ju inte heller ny, nästan skrattretande att se en sån gammal grej!!

♥ Nicole 2002 & Colin 2005 ♥★♥ Seline 100823 ♥
  • Line80

Har hört att man kan få nya frigolit delar av britax. Enklast är väl att kolla med butiken om det?
    Vad hade barnens hus för pris på hiway nu?

• Line80

Jag vet inte om det måste bytas innan? Beror väl på hur stor skadan är och vart den sitter?
    Finns säkert nån annan i tråden som vet!
    Men jag hade ringt barnens hus och frågat nu om jag vore dej!

• Line80

Nån som har en auto baby med bas och kan berätta för mig vart åldersklockan sitter?
    Jag tycker jag har gått igenom hela stolen utan att hitta den!

• Line80

Hur tyder man åldersklockorna? På den ena pekar pilen på 12 och på den andra mellan 8-9. 04 står det i mitten på båda...

• Line80

Ja så långt fattar jag men det är pilarna jag behöver hjälp att utläsa?!

• Line80

Men jag fattar ändå inte, hur ska man utläsa? Dec aug sept -04 vad är dec? Vad är aug? Vad är sept?

• Line80

I det stora hela är min fråga om babyskyddet är för gammalt eller när man vet att det är det?

• Line80

Tack t0va! 5-7 år har jag läst därför jag började fundera på vad som gäller! Nu ska ju den nyfödda kusinen ta över babyskyddet och det va mest därför jag funderade på hur gammal stolen va (den har gått i arv i släkten) och om det va ok! Men då blir det förmodligen den sista att använda den!

Svar på tråden BARN I BIL - bakåtvänd, framåtvänd? Här finns fakta!