• norgesessan

BARN I BIL - bakåtvänd, framåtvänd? Här finns fakta!

Åk till en bilstolsaffär och testa alla dom har.

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • norgesessan

Precis Fattar inte hur vissa försäljare tänker...Bara diktar upp lite så dom ska få sälja stolen dom vill sälja...

• norgesessan

Muddarna har eget bälte som går från mudd till mudd....så onödigt tycker jag..

• norgesessan

Jo, det snurrar sig hela tiden. Jag kollar så det inte stör det vanliga bältet sen får det vara surrat. Surrar upp det iblant.

• norgesessan

Eivla, men dom är ju för långa till att fungera så. Hade inga problem med att dom var lösa på cosmicen. Inte hällre hiwayen den veckan vi lånade den.

Ska kolla upp om jag kan fästa den där bak.

• norgesessan

Ja, man får dra upp dom, men det får man med two way också, men ska kolla uppp att fästa banden på nåt sätt...

• norgesessan

Lilltussa, vad förlängde du med? Bagageband?? Förstår häller inte.

• norgesessan

När jag tänker efter var det kanske bara i andra änden där man drar, när dom skulle strama det? Låter ju konstigt om bilstolens spännband inte når bak till fästet, så kort är det ju inte...Men i normala fall stramar man ju vid bilstolen, inte i baksätet när stolen monteras i framsätet, och då är det ju för kort att dra i.

• norgesessan

Hmmm...Godkänt är det tills det inte är det mer. För hög?? För hög till att barnet kan vändas tidigt pga urväxt stol?

Fruktansvärt att det jobbar sånna som hon där kunderna litar på personalen...Ser på dom sp,m professionella.

Hur reagerade kunden med mulittechen?

Svar på tråden BARN I BIL - bakåtvänd, framåtvänd? Här finns fakta!